لیائو: من مدیون میلان هستم – ورزش سه


سرویس خبر شماره: 1846580
12 مه 1401 در 8:45 ب.ظ.
131

0نقطه نظر

رافائل لیائو ستاره پرتغالی میلان می گوید در سال های اول حضورش در این تیم نمی توانست فشار را مدیریت کند اما باشگاه به او اعتماد کرد و نقش مهمی در موفقیت او داشت.

لیائو: من مدیون میلان هستم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رافائل لیائو ستاره پرتغالی میلان یکی از امیدهای اصلی این تیم برای دیدار فردای روسونری مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا است. او می گوید که این روزها احساس می کند می تواند از باشگاه ایتالیایی قدردانی کند که کمک زیادی به او کرده است.

نمی‌توانستم نه بگویم، اما پیوستن به چنین باشگاهی در نوزده سالگی اصلاً آسان نبود. احساس می کردم نمی توانم فشار را تحمل کنم و نتوانستم خودم را در زمین نشان دهم. اما امکان نداشت این فرصت را از دست بدهم و باشگاه هم قصد فروش من را نداشت. آنها به من ایمان آوردند. این اعتماد به نفس به من کمک کرد رشد کنم و بهتر شوم. اکنون احساس می کنم یک دارایی ارزشمند برای باشگاه هستم و می توانم به هم تیمی هایم در مسابقات کمک کنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

لیائو در مصاحبه ای به تمجید از میلان پرداخت و گفت که در سال های اول حضورش در این تیم مشکلات زیادی داشت اما به لطف کمک های میلان توانست بر همه سختی ها غلبه کند.

حضور لیائو در لندن برای بازی فردا میان میلان و چلسی توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است زیرا در تابستان امسال گزارش های متعددی از تلاش چلسی برای خرید ستاره پرتغالی منتشر شده است.

لیائو در مورد این موضوع گفت: “من نوزده ساله بودم که اسپورتینگ را ترک کردم و فقط یک سال در لیل بازی کردم. وقتی میلان با من تماس گرفت بسیار خوشحال شدم. اما همچنین نگران بودم زیرا یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا من را می خواست.