لیساندرو مارتینز پس از قهرمانی های دفاعی آرژانتین در تیم منتخب مسابقات کوپا آمریکا انتخاب شد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


لیساندرو مارتینز ستاره منچستریونایتد پس از قهرمانی در این رقابت ها در تیم مسابقات کوپا آمریکا قرار گرفت.

مارتینز نقش کلیدی ایفا کرد و آرژانتین با کسب شانزدهمین جام جهانی در جام جهانی 2022، رکورددار قهرمانی در کوپا آمریکا شد.

آلبی سلسته روز یکشنبه در ورزشگاه هارد راک در میامی، ایالات متحده آمریکا، کلمبیا را 1-0 شکست داد و قهرمان شد.

علیرغم انجام تنها 14 بازی در تمام رقابت ها برای یونایتد در فصل 2023/24، مارتینز همچنان در لیست نهایی لیونل اسکالونی برای کوپا آمریکا قرار داشت.

این بازیکن 26 ساله ناامید نشد و به خصوص شراکت بسیار خوبی در قلب خط دفاعی آلبی سلسته با رومرو از تاتنهام هاتسپر ایجاد کرد.

مارتینز شروع کرد و تمام 120 دقیقه فینال را مقابل کلمبیا بازی کرد و بارزترین سهم او تکل آخر و هیجان انگیز برای جلوگیری از شکست میگل بورخا از دروازه امی مارتینز بود.

پس از اینکه جان کوردوبا، مهاجم کلمبیا هنگام تلاش برای ارسال یک سانتر، او را گرفتار شد، در طول مسابقه، او باید تحت درمان فیزیو قرار می گرفت.

پای چپ مارتینز مورد توجه متخصص پزشکی قرار گرفت اما خوشبختانه او از آن خارج شد و به نظر می رسد جدی نبود.

در طول مسابقات، آرژانتین در حالی که مارتینز در زمین بود، گل نخورد.

آرژانتین فقط مقابل اکوادور گل خورد اما مارتینز در زمان وقوع این اتفاق در زمین حضور نداشت. او قبلاً توسط اسکالونی از زمین خارج شده بود.

تلاش‌های مدافع میانی باعث شد تا او در تیم منتخب کوپا آمریکا به عنوان بخشی از چهار خط دفاعی متشکل از بازیکنانی مانند نیکلاس تاگلیافیکو، داوینسون سانچز و سانتیاگو آریاس حضور پیدا کند.

توجه کامل مارتینز اکنون بدون شک بر بازگشت به یونایتد در بهترین فرم و شرایط بلافاصله پس از استراحت است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/07/16/lisandro-martinez-named-in-copa-america-team-of-the-tournament-after-defensive-heroics-for-argentina-282881/ منبع: