لیساندرو: کوتاهه؟ با زحمت جبران میکنم

لیساندرو مارتینز، مدافع تیم ملی منچستریونایتد در تیم ملی آرژانتین می گوید که به خاطر کوتاهی قدش از انتقادها بدش نمی آید و از شرایطش در تیم ملی و باشگاهش کاملا راضی است.

لیساندرو: کوتاهه؟  با زحمت جبران میکنم

به گزارش “ورش سه”، لیساندرو مارتینز که این روزها در اردوی تیم ملی آرژانتین به سر می برد، در مصاحبه ای که فرصتی برای پاسخگویی به انتقادات از قد کوتاهش است، پاسخ داد و گفت که به این انتقادات اهمیتی نمی دهد و معتقد است که خودخواهی. اعتماد به نفس و سخت کوشی او می تواند جثه کوچک خود را جبران کند.

مدافع آرژانتینی در گفتگو با TyC Sports گفت: “من به انتقاد اهمیتی نمی دهم. من به خودم ایمان دارم و به توانایی هایم مطمئن هستم. همیشه سخت کار کرده ام و با این کار سخت توانستم به نتیجه برسم. نتیجه ای که می خواهم


سرویس خبر شماره: 1845343
04 مهر 1401 ساعت 15:01 |
454 امتیاز خبر

0نقطه نظر

صادقانه بگویم، بازی در باشگاه بزرگی مانند منچستریونایتد برای من یک رویا بود. به خصوص بازی در لیگ برتر که یکی از بهترین لیگ های جهان است. من واقعا از وضعیتم راضی هستم.”

لیساندرو مارتینز با قد 1 متر و 75 سانتی متر در تابستان از آژاکس به منچستریونایتد پیوست و در هفته های ابتدایی فصل به یکی از بازیکنان دفاعی مورد علاقه شیاطین سرخ تبدیل شد.

لیساندرو 24 ساله در دو بازی اول فصل جدید خود با پیراهن یونایتد به مشکل خورد و در همان روزها انتقادات زیادی به او وارد شد. منتقدان می گویند که مدافعی با قد 175 سانتی متر برای بازی در لیگی مانند لیگ برتر انگلیس مناسب نیست. اما مارتینز که 90 دقیقه در بازی دوستانه آرژانتین مقابل هندوراس در روز شنبه بازی کرد، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان یونایتد در هفته های آینده ظاهر شد تا به منتقدانش پاسخ دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی