لیست احتمالی استقلال برای فصل جدید/ سیستم تیم قهرمان تغییر می کند

همان دو بازیکن فصل گذشته در مقابل این خط دفاع خواهند بود. مهدی پور و نیک نفس. در این پست رزبه چشمی روی نیمکت خواهد بود و مهری را می توان جایگزین مطمئنی دانست.

مهم ترین نکته در ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران برای فصل آینده، تغییر سیستم است. ریکاردو ساپینتو دوست دارد با سیستم 1-3-2-4 بازی کند و به همین دلیل احتمالا بازیکنان تغییر خواهند کرد.

امانوف مقابل این دو بازیکن بازی می کند و رضا آذری به عنوان بازیکن تعویضی روی نیمکت می نشیند. سمت راست با شنیده ها محیبی احتمالا کشیده خواهد شد. رضا میرزایی و یاماگا توانایی بازی در این پست را دارند. در سمت چپ شهباززاده می تواند به عنوان وینگر بازی کند و رضایی (که خیلی به استقلال نزدیک است) توانایی بازی در آن پست را دارد. یکی از این دو وینگر چپ و دیگری فوروارد خواهد بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

استقلال داخل دروازه عوض نمی شود. حسینی درون دروازه می ایستد و رضایی جایگزین اوست. در خط دفاع 4 نفره، گزینه اول صالح حردانی در سمت راست و سلمانی در سمت چپ خواهد بود. ذخیره این دو نفر یاماگا/رضا میرزایی و ابوالفضل جلالی هستند. زمزمه هایی مبنی بر حضور احتمالی نادری در استقلال شنیده می شود. در قلب خط دفاعی مرادمند (در صورت بازگشت) و سیلوا به میدان خواهند رفت. غلامی (در صورت تمدید) و حسینی جانشین این دو نفر خواهند بود.