لیست احتمالی – یازده بازیکنی که از استقلال می روند

سعید مهری هم با توجه به اینکه فصل گذشته کمتر از او استفاده شد، شرایط خاصی دارد. خودش هم از رفتن به تیم دیگری برای بازی ابایی ندارد اما مسئولان باشگاه تاکنون با این موضوع مخالفت کرده اند. البته در مورد مهری هم اگر تیمی پیدا شود که با مبلغ خوبی رضایتنامه این بازیکن را بگیرد، آبی ها مجوز جدایی او را صادر می کنند.
بازگشت قاسمی نژاد به گل گهر؟
امین قاسمی نژاد یکی از بمب های نقل و انتقالاتی استقلال در فصل گذشته بود. او با فاصله زیادی به استقلال رفت اما شانس چندانی برای بازی نداشت تا یک نیم فصل به صورت قرضی راهی گل گهر شود. بنابراین الان قراردادش تمام شده و بازیکن استقلال است. قاسمی نژاد که دوست دارد بار دیگر از استقلال رضایت نامه خود را بگیرد در مصاحبه ای از ادامه کارش در استقلال خبر داد. آن هم در شرایطی که مدیران استقلال به دلیل ترافیک خط حمله از تعویض این ستاره باتجربه با بازیکن دیگری یا فروش او به تیمی ابایی ندارند. البته قرار است ساپینتو در مورد قاسمی نژاد تصمیم نهایی را بگیرد. ضمن اینکه گل گهر آماده ادامه همکاری با او است و باید دید سران استقلال چه تصمیمی خواهند گرفت.


**گردش پای چپ کریم زاده را می ترساند؟
متین کریم زاده بازیکن چپ دستی است که در پارس جنوبی بزرگ شده و دو فصل پیش به استقلال پیوست. او در نیم فصل اخیر به دلیل عدم حضور در این تیم با رضایت فرهاد مجیدی به صورت قرضی راهی نساجی شد اما با پایان قراردادش حالا بازیکن استقلال محسوب می شود. استقلال در سمت چپ ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی را در اختیار دارد، بنابراین مشخص است که کریم زاده باید خودش را به کادر فنی ثابت کند تا ترکیب شود. از این رو مدیران باشگاه سعی می کنند این بازیکن را با بازیکنی از تیم های دیگر معاوضه یا بفروشند.


** دلیری برای بازی در دفاع راست آماده است؟
آرش دجلیری دیگر مدافع جوانی است که در تیم امید استقلال خوش درخشید و به جمع بزرگسالان پیوست. با وجود اینکه مجیدی چند بازی از او در تیم استقلال استفاده کرد اما در نهایت به هوادار قرض داده شد و حالا به تیمش بازگشته است. در دفاع راست استقلال صالح حردانی را در اختیار دارد و وضعیت وریا غفوری هم مشخص نیست اما اگر جدایی کاپیتان آبی ها جدی شود شاید ساپینتو اجازه جدایی دجلیری جوان را ندهد و او در استقلال بماند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سران باشگاه استقلال در شرایطی به سمت انتقال این تیم می روند که با مشکل بزرگی روبرو هستند. پر بودن لیست استقلالی ها از بازیکنان مختلف باعث شده تا آنها برای فصل جدید تعدادی از بازیکنان خود را بفروشند یا مبادله کنند. افرادی که می خواهند جدا شوند یا مطمئن هستند که اگر استقلالی بمانند شانس کمتری برای بازی خواهند داشت.
اکثر این بازیکنان بازیکنان جوانی هستند که در چند سال اخیر چندین بار به صورت قرضی به تیم های لیگ برتری رفته اند و حالا با توجه به قراردادی که با استقلال دارند باید برگردند و باید در تمرینات شرکت کنند. کارکرد.
استقلال اکنون ترکیبی تقریبا کامل دارد که هر کدام می توانند جایگاه ثابتی را در سایر تیم های لیگ برتری ایجاد کنند و احتمال جدایی آنها بسیار زیاد است. اگرچه مدیران باشگاه برای جذب این افراد تلاش می کنند، اما اگر بازیکنان برتر به جمع آبی پوشان اضافه شوند، سود مالی برای باشگاه به همراه خواهد داشت.
**آیا دروازه بان های تیم ملی ماندگار هستند؟
در خط دروازه استقلال به دلیل حضور سیدحسین حسینی به عنوان کاپیتان تیم شاید نیازی به دعوت دو دروازه بان به تیم ملی امید نباشد. علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر دو دروازه بان جوان آبی ها هستند که هنوز وضعیت آنها به طور کامل مشخص نشده است. رضایی در مصاحبه ای که دیروز انجام داد اعلام کرد که دوست دارد به اروپا برود و برای مبلغ رضایتنامه پول زیادی برای استقلال بیاورد. از طرفی سران باشگاه مخالف جدایی او هستند. در چنین شرایطی اگر رضایی برود فضا برای سعیدی فر، دیگر دروازه بان جوان باز می شود. در صورت ماندن رضایی، سعیدی فر نمی تواند تا پایان فصل به عنوان دروازه بان سوم باقی بماند و ممکن است باشگاه این دروازه بان را بفروشد.


سرویس خبر شماره: 1832108
14 جولای 1401 ساعت 11:26 |
4.3K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

چشم بازار نقل و انتقالات به مازاد ساپینتو است


**این 3 جوان هم می روند؟
فردین رجب (هافبک)، رضا آذری (بال) و زکریا مرادی (مهاجم) 3 بازیکن دیگری هستند که از آکادمی این باشگاه با استقلال قرارداد بلند مدت دارند. کرزی سال گذشته به نفت مسجد سلیمان رفت، مرادی ترجیح داد دوران سربازی خود را در ملوان بگذراند و رضا آذری در استقلال ماند و چند بازی انجام داد.
حالا این 3 بازیکن جزو بازیکنان مد نظر استقلال هستند و باشگاه باید برای آینده آنها تصمیم بگیرد. اگر در استقلال بمانند احتمالا بازی زیادی نخواهند داشت و به نظر می رسد به دنبال استراحت هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


**شرایط ویژه دو هافبک باتجربه
آرش رضاوند و سعید مهری دو هافبک آبی پوش هستند که نسبت به سایر بازیکنان شرایط خاصی خواهند داشت. رضاوند سال گذشته نیم فصل به فولاد رفت اما قرارداد قرضی او به پایان رسید و حالا به استقلال بازگشته است. این بازیکن علاقه دارد فوتبالش را در فولاد ادامه دهد اما هنوز سران باشگاه در این خصوص تصمیمی نگرفته اند. در مورد رضاوند گفته می شود مسئولان استقلال با اصرار او برای جدایی، قصد داشتند بازیکن خوبی از فولاد بگیرند و اجازه جدایی رضاوند را بدهند که هنوز قطعی نشده است.

در لیست بازیکنان استقلال افراد زیادی وجود دارند که سران باشگاه حاضرند برای فروش یا تعویض آنها به توافق برسند.


** وضعیت مبهم دو مدافع جوان
سینا خادم پور و جواد به آفرین دو مدافع میانی جوان استقلال هستند که احتمال جدایی آنها وجود دارد. خادم پور فصل گذشته زمانی که متوجه شد ممکن است فرصت بازی پیدا نکند به نفت مسجد سلیمان قرض داده شد و حالا برگشته است. از سوی دیگر، افرین از ترکیب امید استقلال به بزرگسالان منتقل شد اما تنها برای دقایقی فرصت بازی پیدا کرد. در چنین شرایطی ممکن است این دو بازیکن قرضی یا به تیم های دیگر فروخته شوند.