لیست تیم ملی مشخص شد؛ اختلاف کی روش و ساپینتو فاش شد

بعد از حضور ساپینتو این دو بازیکن از دفاع چپ و راست استقلال کم کم از ترکیب فاصله گرفتند و در نهایت به طور کلی از محدوده بازیکنان استقلال فیکس دور شدند.لیگ برتر حضور خواهد داشت که مقابل کی روش است. . اندیشه ها.

تیم استقلال در شرایطی در لیگ برتر یازدهم شرکت کرد که قبل از شروع این مسابقات بازیکنانی مانند جلالی و حردانی در اردوی تیم ملی حضور داشتند و به کارگردانی دراگان اسکوچیچ جزو میهمانان این تیم بودند.

با اینکه ساپینتو پرتغالی و هموطن کی روش است، با وجود اینکه زمانی شاگرد کارلوس کی روش بوده، در بسیاری از موارد با سرمربی سابق خود مخالف است. مثلاً وقتی ابوالفضل جلالی در استقلال بازی نمی کند یا خیلی کم بازی می کند و در لیست بازیکنان اعزامی به جام جهانی قرار دارد، مشخص است که این دو نفر نگاه متفاوتی به فوتبالیست ها دارند.

با نگاهی به وضعیت بازیکنان حاضر در این جام جهانی در لیست 25 نفره، به وضوح مشاهده می شود که ابوالفضل جلالی کمترین دقایق بازی را برای تیم باشگاهی خود دارد، اما به دلیل اختلاف نظر با ساپینتو بر سر این موضوع، کی روش به این موضوع نرسید. بازیکن مورد نظر خود را انتخاب کند. او قهرمان جام جهانی شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

لیست تیم ملی مشخص شد؛  اختلاف کی روش و ساپینتو فاش شد