لیست خرید ساپینتو بایگانی شد!

باشگاه استقلال به جز از دست دادن دو جام، دلایل دیگری برای تمدید نکردن قرارداد ریکاردو ساپینتو دارد. اول اینکه وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال و تیم های استقلال و پرسپولیس دستور داده با مربیان و بازیکنان خارجی ریالدی قرارداد ببندند، کمیته انضباطی خسته است. در نهایت باید گفت که لیست خرید ریکاردو ساپینتو بایگانی می شود و شاید باشگاه آن را دریافت کرده و به سرمربی جدید تحویل دهد. در هر صورت این لیست می تواند منبع خوبی برای خریدهای آینده استقلال باشد. چون ریکاردو ساپینتو پس از یک فصل حضور در استقلال، تیم و بازیکنان حریف را به خوبی می شناخت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ریکاردو ساپینتو برخلاف سوپرجام، ماموریت قهرمانی را در لیگ برتر و جام حذفی به خوبی انجام نداد و این تیم با شکست مقابل پرسپولیس هر دو جام را از دست داد و این بهترین دلیل استقلال است. باشگاه به دنبال یک مربی جدید، احتمالا یک پسر ایرانی است. به خصوص که قبل از ریکاردو ساپینتو تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی پس از 9 سال قهرمان لیگ اول شد. آن هم در یک فصل بدون شکست.

ریکاردو ساپینتو که به تمدید قرارداد باشگاه استقلال خوشبین بود، لیست خرید تیم های لیگ برتری را تهیه کرده بود تا بلافاصله پس از تمدید قرارداد به باشگاه ارائه شود.

لیست خرید ساپینتو بایگانی شد!


سرویس خبر شماره: 1941531
12 ژوئن 1402 در 1:42 ب.ظ
4.9 هزار |

0نقطه نظر

گفته می شود ریکاردو ساپینتو قصد دارد بیشتر خریدهای خود را از تیم های ملی انجام دهد و در صورت نیاز از تیم های خارجی بازیکن بخرد. سرمربی پرتغالی سرانجام با خاطره ای تلخ ایران را ترک کرد و باید منتظر ماند و دید در آینده هدایت کدام تیم را بر عهده خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی