لیست خرید منچسترسیتی برای فصل آینده رونمایی شد

همه این موفقیت ها باعث شد که پپ گواردیولا تغییرات زیادی در تیمش ایجاد نکند. در همین رابطه، یک گزارش مطبوعاتی در انگلیس خواسته های سرمربی اسپانیایی در نقل و انتقالات تابستانی را فاش کرد.

به گزارش روزنامه انگلیسی میرور، گواردیولا با مدیران باشگاه انگلیسی جلسه ای برگزار کرد تا پرونده قراردادهای جدید فصل آینده را بررسی کند. سرمربی اسپانیایی در این دیدار اعلام کرد که تنها خواهان جذب سه بازیکن است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند و با صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا تنها یک قدم تا کسب اولین افتخار خود در قاره اروپا فاصله دارد. تیم قدرتمند گواردیولا شانس کسب اولین سه گانه تاریخ خود را دارد.

روزنامه میرور گزارش داد که گواردیولا در دیدار با سران سیتی، برای فصل آینده خواهان جذب سه بازیکن شده است.

لیست خرید منچسترسیتی برای فصل آینده رونمایی شد

این در حالی است که انتظار می رود سه بازیکن در تابستان امسال سیتی را ترک کنند. بازیکنانی مانند امریک لاپورته، ایلکای گوندوگان و برناردو سیلوا.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1939298
02 ژوئن 1402 ساعت 11:24 |
12.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

منچسترسیتی برای سومین فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شد و به فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا رسید، اما پپ می خواهد تیمش را با کمترین بازیکن ممکن تقویت کند.

این روزنامه خاطرنشان کرد که این بازیکنان عبارتند از: خولیو انکسیو مهاجم برایتون، الکسیس مک آلیستر هافبک برایتون و یوشکو گواردیول مدافع لایپزیگ.