لیست خرید پرسپولیس گم شده است!


سرویس خبر شماره: 2051495
8 تیر 1403 ساعت 12:35 |
63.2K امتیاز خبر|

22نقطه نظر

در شرایطی که لیست خرید پرسپولیس لو رفت و اسامی مد نظر این باشگاه مشخص بود، حالا گفته می شود بیشتر این اسامی مورد توجه این باشگاه نیست.

لیست خرید پرسپولیس گم شده است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی، مهدی تیکدری، احمدرضا زندروح و فرشاد احمدزاده به عنوان گزینه های خرید تابستانی پرسپولیس نام برده می شد که حالا گفته می شود این باشگاه اصلا دنبال برخی از این اسامی نیست.

در روزهای آخر فرشاد احمدزاده اولین خرید تابستانی قرمزها به نظر می رسید ولی این خرید نیز با مشکلاتی روبرو شد و این بازیکن برای بازی در پرسپولیس باید موافقت باشگاهش را بگیرد.

باشگاه پرسپولیس به احمدزاده واگذار کرد باید دید این بازیکن موفق می شود یا پرسپولیس این گزینه را هم از دست می دهد..

گفته می شود باشگاه سپاهان بند فسخ دلاری را در قرارداد همه بازیکنان مهم خود لحاظ کرده است که برای باشگاه های داخلی بالاتر از باشگاه های خارجی است و این موضوع در مورد پیام نظام، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده و چند بازیکن دیگر است.

همزمان خبرهایی از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد این باشگاه دیگر نظر مثبتی به امثال مهدی تیکدری و احمدرضا زندروح ندارد و این افراد از لیست خرید حذف شده اند..
در مورد بازیکنانی مثل لیموچی و محبی به نظر می رسد جذب این افراد با توجه به موضوع بند اخراج و رقابت زیاد در بازار نقل و انتقالات اصلاً کار آسانی نباشد، البته در این مورد تمایل خود بازیکنان است. کاملا تعیین کننده خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی