لیموچی برای همه تیم ها دور از دسترس است!


سرویس خبر شماره: 2019894
18 مه 1403 در 10:28 ب.ظ.
32.7 هزار |

14نقطه نظر

من برای فصل آینده قرارداد دارم.

مهدی لیموچی به شایعه جدایی اش از آلومینیوم واکنش نشان داد.

لیموچی برای همه تیم ها دور از دسترس است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر انتقال احتمالی مهدی لیموچی به یکی از دو تیم بزرگ پایتخت منتشر شد که واکنش باشگاه آلومینیوم و مجتبی حسینی و همچنین سرمربی تیم را در پی داشت. تیم اراکی از رسانه ها خواست که این بازیکن فشار نیاورد

مهدی لیموچی در گفتگویی در این باره گفت: از صحبت های آقای حسینی فقط روی تیمم تمرکز می کنم. من واقعا تیمم و مردم اراک را از صمیم قلب دوست دارم و فقط روی تیمم تمرکز می کنم. من دوست ندارم به حاشیه رانده شوم. در پایان فصل، هر تصمیمی که باشگاه بگیرد، من تابع آن هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تایید می کند که در کنار زمین با او مذاکره کرده اند، پاسخ داد: اگر بحثی بوده با باشگاه بوده است. من واقعا تیمم را دوست دارم و نمی‌خواهم کنار گذاشته شوم. الان وقت این بحث ها نیست.

2000217

ستاره آلومینیوم درباره مدت قراردادش با این باشگاه توضیح داد: برای فصل آینده هم قرارداد دارم.

لیموچی که توسط امیر قلانوی به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، گفت: باید از آقای قلانوی تشکر کنم که به جوانان اعتماد کردند و جوانان را به تیم ملی معرفی کردند و کم کم این نسل را به تیم ملی معرفی کردند. تمام تلاشم را می کنم تا دوباره دعوت شوم و برای تیم ملی کشورم مثمر ثمر باشم. پوشیدن پیراهن تیم ملی رویای هر بازیکنی است.

مجله اخبار فوتبال داخلی