لیموچی نتوانست جلوی گریه خود را بگیرد (عکس)


کد اطلاعات: 2049238
28 ژوئن 1403 در 5:19 ب.ظ.
12.2K |

16نقطه نظر

ستاره آلومینیوم نیمه نهایی جام حذفی را با اتفاقی تلخ به پایان رساند.

لیموچی نتوانست جلوی گریه خود را بگیرد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی لیموچی که سال گذشته یکی از خریدهای سید مجتبی حسینی برای آلومینیوم اراک بود، فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و یکی از مهره های اصلی ایرالکو در دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی به شمار می رفت اما در آنها تقابل اخیر مقابل مس رفسنجان بدشانس ترین بازیکن نیمه نهایی بود.

شماره هفت آلومینیوم پس از حضور در اردوی تیم ملی، انگیزه زیادی برای کمک به تیمش در نیمه نهایی مقابل مس رفسنجان داشت و حتی یک پاس دیدنی به ابوالفضل قنبری داد اما او فرصت گلزنی را نداشت.

علاوه بر اینکه ضربات لیموچی بارها به سمت دروازه مس رفسنجان منحرف شد، یک بار ضربه دیدنی او از روی پاس رضا جبیره به تیر عمودی دروازه نارنجی پوشان برخورد کرد و در ضربات پنالتی نیز دچار اتفاق تلخی شد.

این بازیکن که در مرحله یک هشتم نهایی مقابل پرسپولیس پنالتی خود را تبدیل به گل کرد و در دیدارهای دیگر مانند شمس آذر نیز موفق به گلزنی شده بود، نتوانست پنالتی خود را وارد دروازه کند و ضربه او توسط دروازه بان نارنجی پوش که اقتدار را در اختیار گرفته بود مهار کرد.

حذف آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی لیموچی را که بحث جدایی اش مطرح می شود، مجبور کرد با اتفاقی تلخ و اشک های مهار نشدنی زمین را ترک کند و راهی رختکن شود.

2044650
2044651
2044652

مجله اخبار فوتبال داخلی