لینهکر: آرزوی من بازگشت مسی به بارسلونا است

گری لینهکر رویای بازگشت لیونل مسی به بارسا را ​​در سر می پروراند و به آینده بارسا تحت رهبری ژاوی خوش بین است.

لینهکر: آرزوی من بازگشت مسی به بارسلونا است

او درباره بازگشت احتمالی لیونل مسی به بارسا در تابستان سال آینده گفت:“امیدوارم این اتفاق بیفتد و یک رویا باشد. به نظر من مسی غیرقابل مقایسه و غیرقابل مقایسه با سایر بازیکنان است. به عنوان یک هوادار بارسا و یک عاشق فوتبال، می خواهم مسی به بارسا بازگردد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گری لینهکر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس که سه فصل برای بارسلونا هم بازی کرد، طی مراسمی ویژه جایزه مانوئل واسکز مونتالبان را که یک جایزه ویژه روزنامه نگاری است، دریافت کرد. مراسم امروز در بارسلونا

لینهکر درباره ناکامی بارسا در لیگ قهرمانان اروپا و احتمال سقوط این تیم به لیگ اروپا گفت:وضعیت تیم در لیگ قهرمانان تاسف بار است، اما شاید بعد از جام جهانی که بازیکنان خیلی خسته هستند، حضور نداشتن در لیگ قهرمانان برای بازی در لالیگا یک مزیت باشد.»

لینهکر درباره رئال مادرید و موفقیت آنها در لیگ قهرمانان و لالیگا زیر نظر کارلو آنچلوتی صحبت کردبه نظر من، رئال در لیگ قهرمانان اروپا خوش شانس بوده است، اما نباید فراموش کنیم که رئال تیم بزرگی است و راه قهرمانی را به خوبی می داند. شاید مجموعه بازیکنان فعلی رئال به اندازه گذشته خاص نباشد. ده سال پیش، اما رئال به خوبی می‌داند که چگونه برنده شود و هرگز در فینال شکست نخورد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

او در مصاحبه با مجله Mondeportivo درباره وضعیت فعلی بارسلونا تحت مدیریت ژاوی گفت:“من فکر می کنم ژاوی در بارسا عملکرد خوبی داشت، اما هنوز برای قضاوت زود است. لازم به ذکر است که تغییر وضعیت بارسلونا که در شرایط خوبی نبود، به سرعت امکان پذیر نیست و ژاوی به زمان بیشتری نیاز دارد. بارسا بازیکنان جوان بسیار خوبی مانند گاوی، پدری، آنسو فاتی، رونالد آرائوخو و غیره و من آینده بزرگی را برای این تیم پیش بینی می کنم.”


سرویس خبر شماره: 1849875
02 آبان 1401 ساعت 17:27 |
1.8K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

آینده بارسا با ژاوی روشن است