لینه کر: انتقاد من از ساوتگیت درست بود


کد اطلاعات: 2055496
28 ژوئیه 1403 در 4:55 ق.ظ.
2.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس پس از ناکامی در قهرمانی یورو 2024 استعفا داد، اما گری لینهکر، کارشناس فوتبال انگلیس، اصرار دارد که منتقدان او نقشی در این تصمیم نداشته اند.

لینه کر: انتقاد من از ساوتگیت درست بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انگلیس در مرحله گروهی یورو 2024 عملکرد ضعیفی داشت و تنها توانست صربستان را شکست دهد و به تساوی مقابل دانمارک و اسلوونی بسنده کند. لینه کر پس از بازی مقابل دانمارک در پادکست «فوتبال بریک» عملکرد این تیم را از نظر تاکتیکی ناتوان و تیم ملی را «وحشتناک» خواند.

با وجود عملکرد ضعیف در طول مسابقات، انگلیس موفق شد به فینال برسد. اسلواکی در وقت اضافه و سوئیس در ضربات پنالتی شکست خوردند. اگرچه آنها به لطف گل دقیقه آخر اولی واتکینز در زمان عادی هلند را شکست دادند، اما در فینال مغلوب اسپانیا شدند. ساوتگیت پس از این شکست از سمت خود کناره گیری کرد. با این حال، لاینکر معتقد است که انتقادات او هیچ ارتباطی با این تصمیم ندارد.

2055196

لاینکر در پادکست خود گفت: ما (کارشناسان) گاهی اوقات انتقاد کرده‌ایم، زیرا نمی‌توان گفت که تیمی که خوب بازی نمی‌کند، عملکرد خوبی داشته است. در مسابقات جایی برای بحث وجود نداشت، اما اگر بخواهند بگویند دلیل استعفای ساوتگیت به دلیل انتقادات ماست، ما با بازیکنان صحبت می کنیم و آنها متوجه می شوند که این انتقاد از کجاست.

انگلیس اکنون به دنبال سرمربی جدید است. آنها به دنبال جذب پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در تلاش برای جایگزینی ساوتگیت هستند، زیرا قبلا پیشنهاد یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول را رد کرده بودند.

مجله اخبار فوتبال خارجی