لینک مدیر ورزشی جدید، شایعه استرلینگ و به روز رسانی مصدومیت – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

مطابق با نقل و انتقالات فوتبالژاک تالبوت، مربی نقل و انتقالات موناکو، پل میچل، چندین ماه پیش در پیروزی لیورپول مقابل ساوتهمپتون حضور داشت.

این باید به قرمزها زمان بدهد تا جایگزینی برای خود پیدا کنند و یک پیوند جذاب در روز جمعه ظاهر شد.

از آخر هفته خود لذت ببرید، و تا قرمزها!



https://www.thisisanfield.com/2023/01/new-sporting-director-link-sterling-rumour-injury-update-latest-lfc-news/ منبع:

کلوپ به‌روزرسانی گسترده مصدومیت را ارائه می‌کند

LFC News – آرزوی لیورپول استرلینگ، ترس Emre و تصاویر آنفیلد

لیورپول، انگلستان - شنبه، 20 آگوست 2022: آنتونی گوردون بازیکن اورتون در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین اورتون اف سی و ناتینگهام فارست اف سی در گودیسون پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • یک روز آشفته دیگر در اورتون! به نظر می رسد آنتونی گوردون پس از توافق بر سر مبلغ 40 میلیون پوند در راه نیوکاسل باشد. (اسکای اسپورت)
  • اوایل صبح امروز فاش شد که بعد از پیشنهاد مارسلو بیلسا برای همکاری با تیم زیر 21 سال تا پایان فصل، شان دایچه قرار است به عنوان سرمربی جدید تافی ها معرفی شود.زمان)
  • روبرتو د زربی، سرمربی برایتون اصرار دارد که مویسس کایسدو علیرغم پیشنهادات آرسنال و چلسی “فقط روی ما متمرکز است” و لیورپول در رتبه بعدی قرار دارد. (TIA)

حریفان دور چهارم جام حذفی لیورپول را در این سال‌ها چقدر می‌شناسید؟

جالب اینجاست که کلوپ از آن زمان فاش کرد که وارد پس از آن بازی مقابل قدیس ها به او خبر جدایی اش را داده است.

او چندین سال پیش به شدت با انتقال به منچستریونایتد مرتبط بود.

در ماه نوامبر، مشخص شد که جولیان وارد در پایان فصل از سمت خود به عنوان مدیر ورزشی لیورپول کناره گیری می کند.

برای گوردون چقدر؟!

روز جمعه، یورگن کلوپ در آستانه دیدار لیورپول در جام حذفی به برایتون با رسانه ها صحبت کرد، در حالی که گزارش های جالبی در مورد احتمال انتخاب مدیر ورزشی جدید قرمزها منتشر شد.

میچل به دلیل کار جذب نیرو در تیم هایی مانند ساوتهمپتون، تاتنهام، RB لایپزیگ و اکنون موناکو به خوبی شناخته شده است.

من سیتی امشب در جام حذفی میزبان آرسنال است و تیم زیر 21 سال لیورپول به مصاف ولوز می رود، این بازی ساعت 19 به صورت زنده از LFCTV پخش می شود.

میچل گزینه ای برای نقش مدیر ورزشی است؟

لندن، انگلیس - یکشنبه، 14 آگوست 2022: رحیم استرلینگ بازیکن چلسی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه چلسی و تاتنهام هاتسپر FC در استمفوردبریج.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • رحیم استرلینگ پس از تصمیم به ترک منچسترسیتی در تابستان گذشته، آماده پیوستن مجدد به لیورپول بود، اما این انتقال “غیر شروع کننده” بود (ورزشکاران)
  • امره جان فاش کرد که عمل جراحی تیروئیدی که او بلافاصله پس از پیوستن به یوونتوس از لیورپول انجام داد به دلیل تشخیص زودهنگام سرطان بوده است.