لیورپول آخرین تلاش ناموفق برای ربودن قرارداد منچستریونایتد برای ماتییس دی لیخت را انجام داد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


لیورپول یکی از دو باشگاه بزرگ اروپایی بود که در آخرین لحظه تلاش کرد تا قرارداد منچستریونایتد را برای جذب ماتییس دی لیخت، مدافع بایرن مونیخ، ربوده کند.

یونایتد در تابستان امسال به دنبال تقویت خط دفاعی خود است و به نظر می رسد در حال حاضر تمرکز کامل باشگاه روی دی لیخت است.

گفته شد که یونایتد از قبل با اردوی مدافع میانی ارتباط برقرار کرده است و پیشنهاد قراردادی پنج ساله برای او روی میز وجود دارد. گفته می شود که دی لیخت مشتاق انتقال به اولدترافورد قبل از دیدار مجدد با اریک تن هاگ است.

این بازیکن حتی حاضر است دستمزد خود را کاهش دهد تا به آخرین بازیکن خط دفاعی تن هاگ در یونایتد تبدیل شود.

گزارش قبلی که توسط The Peoples Person پوشش داده شده بود حاکی از آن بود که بایرن برای جدایی از De Ligt مبلغی در حدود 50 میلیون یورو از جمله اضافه‌هایی می‌خواهد.

از طرف خود، یونایتد امیدوار است که بتواند با غول باواریایی حدود 40 میلیون یورو به توافق برسد.

به نظر می رسد تنها زمان امضای قرارداد دی لیخت برای یونایتد باقی مانده است، به خصوص با توجه به اینکه دن اشورث اکنون به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه در جایگاه است.

به گفته کریستین فالک، روزنامه نگار BILD، لیورپول، رقیب لیگ برتر و پاری سن ژرمن، قهرمان فعلی لیگ 1، در آخرین لحظات تلاش کردند تا یونایتد را به دنبال د لیخت بربایند.

فالک در صحبت در پادکست FC Bayern Insider (از طریق CaughtOffside) فاش کرد که در 24 ساعت گذشته، لیورپول و پاری سن ژرمن برای دزدیدن دی لیخت از زیر بینی یونایتد حرکت کردند.

CaughtOffside خاطرنشان می کند: “علیرغم تلاش های آنها، طبق گزارش ها، ایجنت بازیکن به آنها اطلاع داده است که بازیکن در تمایل خود برای پیوستن به منچستریونایتد ثابت قدم است.”

در حالی که تمایل دی لیخت برای پیوستن به یونایتد واضح است، قهرمان 20 بار انگلیس باید با سرعت بیشتری برای به دست آوردن بازیکن خود حرکت کند، مبادا رقبای آنها فرصتی برای ضربه زدن پیدا کنند و تصمیم او را تحت تأثیر قرار دهند.

دی لیخت در حال حاضر در تیم ملی هلند حضور دارد و آنها برای دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 مقابل ترکیه آماده می شوند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/07/04/liverpool-made-failed-last-ditch-attempt-to-hijack-man-uniteds-deal-for-matthijs-de-ligt-282407/ منبع: