لیورپول آماده است تا برای 23 سال “فرهنگی” حرکت کند و هنوز زیر نظر سرمربی فعلی بازی کند

اعتقاد بر این است که لیورپول در میان تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری است که در تابستان امسال مدافعی بسیار مورد علاقه را دنبال می‌کنند.

به گزارش Football Insider، قرمزها آماده هستند تا مارک گوهی را در فصل خارج از فصل به خدمت بگیرند و مدافع میانی کریستال پالاس نیز مورد توجه منچستریونایتد، آرسنال و نیوکاسل است.

به نظر می رسد که روسای آنفیلد در حال برنامه ریزی برای جذب دفاع مرکزی در اولین پنجره نقل و انتقالات ریچارد هیوز به عنوان مدیر ورزشی هستند.

بیشتر بخوانید: بازیکن لیورپول می تواند پس از جلوگیری از خروج کلوپ در سال 2023 برای انتقال تابستانی تلاش کند – و این صلاح نیست

بیشتر بخوانید: (ویدئو) سونس ادعا می کند که مو صلاح ممکن است کاری در لیورپول انجام داده باشد که “کمی شبیه رونالدو” است.

گوئهی قبلا بارها با لیورپول در ارتباط بوده است، و ممکن است یک باز در ترکیب برای یک مدافع میانی جدید با جوئل ماتیپ که تقریباً با پایان قراردادش در تابستان جدا می شود، وجود داشته باشد.

این بازیکن 23 ساله – که توسط کارشناس بی بی سی، گارث کروکس به دلیل توانایی پاس های “فرهنگی” خود مورد تحسین قرار گرفت – در واقع پیروزی 1-0 اخیر پالاس در آنفیلد را از دست داد، زیرا از اوایل فوریه به دلیل مصدومیت زانو (Transfermarkt) از میادین دور بود.

در واقع، او هنوز زیر نظر سرمربی فعلی خود بازی نکرده است، در حالی که الیور گلاسنر در اواخر همان ماه هدایت سلهرست پارک را برعهده گرفت.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

با توجه به خروج احتمالی ماتیپ و سابقه مصدومیت نگران کننده ابراهیما کوناته، کاملا منطقی است که سلسله مراتب لیورپول بخواهند در این تابستان در دفاع میانی تقویت شوند و انتقال گوهی همچنین به برآوردن شرایط سهمیه داخلی برای داخلی و اروپایی ما کمک خواهد کرد. جوخه ها

انتظار می رود مدافع پالاس در ماه های آینده یک مرد تحت تعقیب باشد، به خصوص اگر او به موقع برای یورو 2024 بهبود یابد و در ترکیب گرت ساوتگیت انگلیس برای تورنمنت آلمان قرار گیرد.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، کلوپ با چالشی شبیه فرگوسن روبرو می شود، آنچه ممکن است در برابر آموریم پیش بیاید و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/29/liverpool-ready-summer-move-guehi/ منبع: