لیورپول آماده شد تا علاقه مندی مادرید و سیتی را با زمینی احساسی به جود بلینگهام – ال ناسیونال شکست دهد

قرمزها آماده هستند تا به بازیکن یک قرارداد بزرگ پیشنهاد دهند، اما مهمتر از همه، به پدر این هافبک، مارک، یک نقش جستجوگر در باشگاه را نیز واگذار می کنند، در حالی که به طور بالقوه به آینده جوب بلینگهام نیز علاقه دارند.

گزارش ها حاکی از آن است که لیورپول آماده است تا یک زمین منحصر به فرد برای جود بلینگهام و خانواده اش ایجاد کند تا امضای او را تضمین کند.

بیشتر بخوانید: اخطار 42 میلیون پوندی لیورپول به مویسس کایسدو مسیر انتقال رادیکالی را نشان داد که باید در نظر بگیرند – نظر

https://www.empireofthekop.com/2023/01/10/liverpool-make-emotional-bellingham-pitch/ منبع:

امیدوارم ایده خوبی به ما بدهد جایی که بلینگهام ممکن است فراتر از پنجره تابستانی به پایان برسد و لیورپول مطمئناً پیشروی کند اگر نشانه مثبتی در مورد تغییر احتمالی آنفیلد دریافت کنیم.

بیشتر بخوانید: ژاک تالبوت تأیید کرد که منچستریونایتد می تواند به زودی فروش خود را به پایان برساند، اما لیورپول می تواند آچار را در کارها قرار دهد.

اگر این گزارش را باور کرد، این یک زمین هیجانی تر از آن چیزی است که ممکن است برخی انتظار داشته باشند، اگرچه ممکن است ما را در ذهن این جوان 19 ساله قبل از پنجره تابستانی سوق دهد.

به هر حال، در حال حاضر مشخص شده است که این نوجوان درباره آینده خود با بوروسیا دورتموند مذاکره خواهد کرد و تقریباً در اواسط ژانویه تصمیم گیری خواهد شد.

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

این می آید حسن نیت ارائه می دهد ال ناسیونال با این نشریه که ادعا می‌کند قرمزها پیشنهاد تقلب را در تلاش برای از بین بردن علاقه بازیکنانی مانند رئال مادرید و منچسترسیتی ارائه کرده‌اند.