لیورپول “اکنون می داند که باید چه چیزی را به میز بیاورد” در جستجوی هدف نقل و انتقالات “اولویت” جود بلینگهام

https://www.empireofthekop.com/2023/02/03/liverpool-jude-bellingham-pursuit/ منبع:

ما برای مدت کوتاهی با ستاره جدید چلسی در طول جام جهانی ارتباط داشتیم، اما بر کسی پوشیده نیست که یورگن کلوپ از طرفداران بزرگ بلینگهام است.

اگرچه واضح است که او هر خواستگار بالقوه‌ای را بیش از 100 میلیون پوند پس می‌دهد، اما وقتی در نظر بگیرید که او می‌تواند مرد اصلی هر باشگاهی برای دهه آینده یا بیشتر باشد، این حرکتی است که مطمئنا منطقی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: “ما با هم هستیم” – جیمز میلنر در مورد نقش او به عنوان یک بازیکن ارشد در تیم لیورپول وقتی اعتماد به نفس پایینی دارد

بنابراین لیورپول اکنون می داند که باید چه چیزی را به میز بیاورد – این نباید کمتر از مبلغ انتقال فرناندز باشد.

فرناندز برای آرژانتین جام جهانی قابل توجهی داشت، زیرا آمریکایی‌های جنوبی برای اولین بار از سال 1986 طعم موفقیت را در صحنه جهانی چشیدند، در حالی که خود بلینگهام نیز در قطر با وجود حذف تیم گرت ساوت‌گیت در مرحله یک چهارم نهایی، در قطر تحت تأثیر قرار گرفت.

در همین حال، اعتقاد بر این است که بلینگهام هدف نقل و انتقالات “اولویت” لیورپول برای تابستان است و اکنون انتظار می رود هر حرکتی برای این نوجوان از مبلغی که تیم گراهام پاتر به بنفیکا پرداخت کرده است، فراتر رود.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

خط هافبک ما در این دوره با مشکل مواجه شده است و به نظر می رسد که بازیکن سابق بیرمنگام سیتی دقیقاً همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم.

برنده جام جهانی در روز مهلت نقل و انتقالات ژانویه انتقال 107 میلیون پوندی به استمفوردبریج را تکمیل کرد و در حال رقابت برای بازی امشب مقابل فولام است.

ما قبلاً اشاره کرده‌ایم که در ماه مارس باید درباره جود بلینگهام گفتگوهایی انجام شود. فالک گفت آفساید گرفتار شد. «همه طرف‌ها توافق انزو فرناندز را زیر نظر داشتند. مطمئناً دورتموند اکنون احساس می کند که به لطف انتقال چلسی، معیار مناسبی برای بلینگهام دارد. حالا می‌گویند او ارزان‌تر نخواهد بود.

کریستین فالک فاش کرده است که انتقال پول هنگفت انزو فرناندز از بنفیکا به چلسی، برای بوروسیا دورتموند یک معیار مناسب برای قیمت جود بلینگهام فراهم کرده است.