لیورپول با تایید تصمیمات صلاح و اندو در پیش فصل تقویت شد – باشگاه لیورپول

لیورپول همانطور که قبلاً می‌شد بدون محمد صلاح و واتارو اندو در پیش فصل حضور نخواهد داشت، زیرا این دو از ترکیب تیم خود برای المپیک کنار گذاشته شدند.

با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی اروپا و کوپا آمریکا تأثیر زیادی بر برنامه های پیش فصل آرن اسلات داشته اند، نگرانی هایی در مورد اختلال بیشتر وجود داشت.

بازی‌های المپیک بین ۲۶ جولای تا ۱۱ اوت در پاریس برگزار می‌شود و یک تورنمنت فوتبال دوباره بخشی از بازی‌ها است.

مصر، ژاپن و اسپانیا از جمله کشورهایی هستند که در این مسابقه شرکت می‌کنند، که منجر به این شد که لیورپول ممکن است صلاح، اندو و استفان باجستیچ را در مرحله‌ای حساس از دست بدهد.

با این حال، با نزدیک شدن به آخرین مهلت مدیران در روز چهارشنبه برای نام بردن ترکیب نهایی خود برای مسابقات، نه صلاح و نه آندو دعوت نشده اند.

محمد صلاح (تصویر اعتباری: © Kim Price/Cal Sport Media) (Cal Sport Media از طریق AP Images)محمد صلاح (تصویر اعتباری: © Kim Price/Cal Sport Media) (Cal Sport Media از طریق AP Images)

باجستیچ پیش از این از تیم زیر 23 سال اسپانیا کنار گذاشته شده بود و تصمیمات در مورد صلاح و اندو پس از مذاکرات بین لیورپول و فدراسیون فوتبال مصر و ژاپن اتخاذ شد.

برخلاف تورنمنت‌هایی مانند یورو و کوپا آمریکا، باشگاه‌ها موظف نیستند بازیکنان را برای المپیک آزاد کنند زیرا تحت قوانین فیفا نیست.

و در حالی که اندو ابراز امیدواری کرده بود که بتواند در بازی‌ها به ژاپن بپیوندد، به نظر می‌رسد که لیورپول به یک راه حل دوستانه رسیده است و هافبک در عوض برای اولین فصل پیش فصل اسلات به عنوان سرمربی باقی می‌ماند.

این بدون شک یک تقویت است، زیرا هلندی برای اولین بار با تیم لیورپول خود کار می کند و مشتاق ارزیابی هر بازیکن در تابستان است.

بنابراین، صلاح، اندو و باجکتیچ همگی برای شروع تمرینات پیش فصل در روز جمعه به مرکز آموزش AXA گزارش خواهند داد و پس از آن با محرومیت از مصدومیت باید برای سه بازی تدارکاتی به ایالات متحده بروند.

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 4 اکتبر 2023: دومینیک زوبوسلای (L) و ترنت الکساندر-آرنولد از لیورپول در یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی گروه E لیگ اروپا بین لیورپول اف سی و اتحادیه اس جی.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 4 اکتبر 2023: دومینیک زوبوسلای (L) و ترنت الکساندر-آرنولد از لیورپول در یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی گروه E لیگ اروپا بین لیورپول اف سی و اتحادیه اس جی.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول شاهد بازگشت این بازیکنان در یورو و کوپا آمریکا در فواصل زمانی مختلف خواهد بود و پس از پایان زمان حضورشان در هر یک از این تورنمنت ها، یک استراحت سه هفته ای توصیه می شود.

اندی رابرتسون، دومینیک زوبوسلای و ویتزسلاو یاروس به عنوان مدافع اول حضور خواهند داشت و اسکاتلند، مجارستان و جمهوری چک همگی از یورو حذف خواهند شد.

ترنت الکساندر-آرنولد، جو گومز، ویرجیل ون دایک، کودی گاکپو، رایان گراونبرچ، ابراهیما کوناته و دیوگو جوتا همگی پس از کمک به کشورشان در یک چهارم نهایی در آلمان باقی می مانند.

همچنین تیم کوارتت آلیسون، الکسیس مک آلیستر، لوئیس دیاز و داروین نونز به مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا راه یافتند.

با این حال، لیورپول مطمئناً یکی از جوتا یا کوناته و آلیسون یا نونز را پس از یک چهارم نهایی خود خواهد دید، اما پرتغال با فرانسه و برزیل مقابل اروگوئه قرار خواهند گرفت.

https://www.thisisanfield.com/2024/07/liverpool-given-huge-pre-season-boost-with-salah-and-endo-decisions-confirmed/ منبع: