لیورپول برای جذب بازیکن 40 میلیون یورویی اعلام نظر کرد. مذاکرات با “ابر عامل” آغاز می شود

هر مرد و سگش با مرسی ساید مرتبط خواهند شد، زیرا به طور فزاینده ای آشکار می شود که ما در پایان فصل در خط میانی موج خواهیم زد، اما برای یافتن افراد مناسب تر از ستاره سابق پورتو تلاش خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) “بهترین برای هر دو طرف” اگر کلوپ در تابستان امسال لیورپول را ترک کند – هامان

https://www.empireofthekop.com/2023/03/17/liverpool-declare-interest-super-agent/ منبع:

به ارزش 40 میلیون یورو (از طریق transfermarkt.comیورگن کلوپ می تواند این بازیکن 26 ساله را به عنوان بازیکنی قوی در کنار یک خیمه شب بازی مانند جود بلینگهام ببیند، اما بدون نیاز به ضربه زدن دوباره به بانک.

با توجه به اینکه تیم جولن لوپتگی در حال حاضر فقط سه امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار دارد، می‌توانیم برای جذب چند هافبک ستاره آنها با یک معامله ارزان‌تر حرکت کنیم.

این که آیا می‌توان هم ماتئوس نونس و هم هموطن پرتغالی‌اش را در همان تابستان به آنفیلد آورد یا خیر، می‌توان امیدوار بود که بتوانیم امضای حداقل یکی از آنها را تضمین کنیم.

همانطور که توسط 90 دقیقه (از طريق HITC): لیورپول یورگن کلوپ به سوپر ایجنت خورخه مندز گفته است که می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، روبن نئوس را از رقبای لیگ برتری وولورهمپتون به خدمت بگیرد.

روبن نیس کسی است که می تواند در آنفیلد مناسب باشد، به خصوص با توجه به این واقعیت که او به آخرین سال قراردادش نزدیک است و تجربه شش ساله ای که در انگلیس دارد.

هافبک ها در سراسر اروپا در حال آماده شدن برای یک رابطه تابستانی با انتقال احتمالی به لیورپول هستند و به نظر می رسد علاقه ما به یک ستاره لیگ برتر افزایش یافته است.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!