لیورپول برای هافبک سابق آرن اسلات “خیلی دیر حرکت کرد” اکنون به برایتون می رود – لیورپول اف سی

گزارش ها حاکی از آن است که لیورپول در تلاش برای ربودن انتقال برایتون برای متس ویفر، هافبک فاینورد شکست خورده است.

ویفر که فصل گذشته 42 بار برای آرن اسلات بازی کرده است، نامی است که به شدت با قرمزها پیوند خورده است و به نظر می رسد گزارش جدیدی از هلند علاقه لیورپول را تایید کرده است.

با این حال، هر برنامه‌ای که اسلات ممکن بود برای آوردن بازیکن سابقش به مرسی ساید داشته باشد، اکنون از بین رفته است، زیرا برایتون به طور گسترده گزارش شده است که با قرارداد اولیه 25 میلیون پوندی برای این بازیکن 24 ساله موافقت کرده است.

دی تلگرافمارسل ون در کران نوشت: به گفته منابع آگاه در برایتون، مدیر کل فاینورد دنیس ته کلوزه در حال حاضر برای نهایی کردن قرارداد در انگلیس است.

در لیورپول، گزارش شده است که اسلات، به عنوان مربی سابق ویفر، برای آوردن او چراغ سبز نشان داد اما ریچارد هیوز، مدیر ورزشی جدید، خیلی دیر اقدام کرد.

علیرغم توافق ظاهراً برایتون، روزنامه نگار گزارش می دهد که “لیورپول همچنان در تلاش است تا متس ویفر را به خدمت بگیرد.”

برای لیورپول عجیب به نظر می رسد که آخرین تلاش خود را برای جذب هافبک دفاعی انجام دهد، زیرا مدیر ورزشی و شرکت در ماه گذشته زمان زیادی برای انجام حرکت خود داشتند.

اگر قرمزها او را “ناامیدانه” می خواستند، مطمئناً زودتر اقدام می کردند. تقریباً مطمئناً لیورپول مقصد مورد علاقه ویفر نسبت به برایتون خواهد بود.

متس ویفر کیست؟

ویفر با 9 بازی ملی برای هلند در اردیویسه رتبه بالایی دارد اما همه او را بازیکنی نمی دانند که بتواند به اوج فوتبال جهان برسد.

مایکل استاتهام، روزنامه نگار فوتبال هلندی توضیح داد اینجا آنفیلد است نحوه استفاده از هلندی توسط اسلات در فاینورد.

استاتهام گفت: «متس ویفر یک هافبک است، اما زمانی که آنها دنبال یک بازی هستند، او در دفاع میانی قرار می گیرد و آنها یک بازیکن هجومی اضافی را وارد زمین می کنند.

ویفر در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما نمی دانم سقف او چقدر بالاتر است.

با وجود اینکه کمی کمتر از شش فوت قد دارد، شماره 6 از نظر هوایی در مقایسه با سایر هافبک ها فوق العاده قوی است.

در طول سال گذشته، او با 3.13 دوئل هوایی برنده شده در هر 90 دقیقه بر اساس FBRef، در یک درصد از بازیکنان قابل مقایسه در پنج لیگ برتر اروپا قرار گرفت.

با این حال، این چیزی نیست که لیورپول برای یک هافبک هلدینگ نیاز دارد.

در ادامه، آنها به یک بازیکن متحرک با توانایی زیاد روی توپ نیاز دارند، که در بو کشیدن دونده های خطرناک نیز مهارت داشته باشد.

https://www.thisisanfield.com/2024/07/liverpool-moved-too-late-for-arne-slots-former-midfielder-now-set-for-brighton/ منبع: