لیورپول تابستان را پشت سر گذاشت

هواداران لیورپول ممکن است پس از اینکه روبن آموریم در حال پرواز به لندن برای مذاکره با وستهم دیده شد، از بدترین حالت وحشت داشتند.

گزارش‌ها حاکی از آن بود که سرمربی 39 ساله اسپورتینگ لیسبون برای پستی که به زودی در آنفیلد خالی می‌شود، پیشتاز است.

با این حال، یک به‌روزرسانی کامل از ملیسا ردی از Sky Sports، روشن کرد که علی‌رغم اینکه رئیس سابق براگا مقدار قابل توجهی بود، آرنه اسلات فاینورد بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

قابل توجه است، همانطور که گیلم بالاگو دیروز در X (توئیتر سابق) اشاره کرد، قرمزها جزییات نهایی ورود هلندی را نهایی کرده اند – برخلاف کابوس مدیریتی بایرن مونیخ. به همین ترتیب، چلسی و منچستریونایتد می توانند با یک دوراهی جدی مواجه شوید که باید تابستان امسال آب را آزمایش کند.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

بیشتر بخوانید: روبن آموریم در حالی که لیورپول در انتظار تکمیل اسلات است، قول قرارداد می دهد

بیشتر بخوانید: نونز واقعاً در مورد ورود آرن اسلات در میان حذف اینستاگرام لیورپول چه فکر می کند

لیورپول سریع و قاطعانه عمل کرده است

بعد بایرن چی؟ – (عکس از ALEXANDRA BEIER/AFP از طریق گتی ایماژ)

بایرن به سراغ ژابی آلونسو رفت و یک نه گرفت. بایرن به جولیان ناگلزمن رفت و یک نه گرفت. بایرن به رالف رانگنیک رفت و یک نه دریافت کرد… می بینید که با این به کجا می رویم.

خیلی وقت پیش بود که خیلی ها انتظار داشتند لیورپول در شکار مدیریتی خود با مشکل مواجه شود. چه کسی روی زمین می خواهد عملکرد یورگن کلوپ را در آنفیلد دنبال کند؟ آنها ادعا کردند.

با توجه به اینکه باشگاهی در بزرگی بایرن در تلاش برای یافتن مرد مناسبی برای جایگزینی توماس توخل هستند، این نشان می‌دهد که لیورپول (و تصمیم‌گیرندگانش) بیش از آنچه دریافت کرده‌اند، شایسته اعتبار هستند.

فقط زمان نشان خواهد داد که آیا سرعت تصمیم گیری ما موجه بوده است یا خیر! با این وجود، ما نسبت به آینده تحت اسلات خوشبین هستیم.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/05/07/liverpool-already-completed-summer-blinder/ منبع: