لیورپول حقیقت نقل و انتقال موسیالا را یاد گرفت. بایرن امیدوار است از “مشکل بزرگ” فرار کند

عملکرد جمال موسیالا در یورو مطمئناً تا آنجا که به آینده او در بایرن مونیخ مربوط می شود، آب را گل آلودتر خواهد کرد.

فابریتزیو رومانو دوباره به علاقه جدی به این فوتبالیست انگلیسی اشاره کرد که در حال حاضر با باشگاه هایی مانند منچسترسیتی و رئال مادرید در لالیگا ارتباط دارد.

با این حال، غول‌های باواریایی اگر بتوانند به این موضوع کمک کنند، قصد دارند مدت زمان حضور هافبک تهاجمی را در آلیانز آرنا تمدید کنند.

علاقه به موسیالا زیاد است، به خصوص در انگلیس، جایی که بسیاری از باشگاه ها منتظرند ببینند چه اتفاقی خواهد افتاد. ستون نویس CaughtOffside به این خبر گفت جلسه توجیهی روزانه.

منچستر سیتی هواداران بزرگ موسیالا است، اما این به بایرن بستگی دارد که بخواهد قرارداد او را تمدید کند و از دست دادن یک فوق ستاره بزرگ آلمانی مانند موسیالا مشکل بزرگی برای بایرن خواهد بود.

مربی ایتالیایی اخبار نقل و انتقالات پیش از این از تحسین لیورپول برای ستاره 21 ساله خبر داده بود. اگرچه، به نظر می رسد که آنها یک بار دیگر برای خدمات او با رقبای لیگ منچستر سیتی روبرو خواهند شد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

موسیالا در 38 بازی 20 گل به ثمر رساند زیرا بایرن در فصل 2023/24 به خاطر تیم قدرتمند بایر لورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو از افتخارات بوندسلیگا فاصله گرفت.

بیشتر بخوانید: اولین امضای اسلات: گزارش تازه چند هفته عظیم را برای لیورپول پیش بینی می کند. journo سفرهای جاسوسی را تایید می کند

بیشتر بخوانید: هدف نقل و انتقالات 42 میلیون پوندی لیورپول، دو جعبه اصلی برای ریچارد هیوز در میان پیشاهنگی ایناسیو است.

آیا جمال موسیالا هدف واقعی لیورپول است؟

جمال موسیالا در یورو – (عکس از کلایو میسون/گتی ایماژ)

این نظر ما در Empire of the Kop این است که شانس ما برای رسیدن به هدفی با شهرت Musiala تا حدودی کم است.

در دنیای دیوانه‌وار نقل و انتقالات فوتبال هرگز نمی‌توان گفت هرگز، اگرچه با توجه به مسائل مالی که احتمالاً به هر معامله احتمالی مربوط می‌شود، انتظار داریم لیورپول بی‌سر و صدا از روند رسیدگی خارج شود.

این بدان معنا نیست که ما از تحسین کنندگان بزرگ ملی پوش آلمانی نیستیم. این فوتبالیست متولد اشتوتگارت یک بار دیگر اعتبار خود را با نمایشی هیجان انگیز در خلال 5 گل اسکاتلند توسط آلمان در بازی افتتاحیه یورو به اثبات رساند.

طبق آمار FBref، 2632 دقیقه آخر او در فوتبال باشگاهی به تنهایی در بین استعدادهای برتر فوتبال جهان برای بازی های موفقیت آمیز (در صدک 99) و بدون پنالتی xG (درصد 86) قرار گرفته است.

در سن 21 سالگی – ما فقط نوک کوه یخ را می بینیم.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/06/16/liverpool-musiala-transfer-truth-bayern-big-problem/ منبع: