لیورپول “خود را پیشتاز” برای هافبک 19 ساله می داند

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

نگرانی اصلی این است که مذاکرات برای ستاره بوروسیا دورتموند یک تلاش ماراتن خواهد بود و اگرچه بسیاری گزارش می دهند که قرمزها در این مسابقه پیروز می شوند، اما راه زیادی در پیش است.

هواداران لیورپول ظاهراً به طور جمعی برای جذب یک هافبک جدید برای این باشگاه دعا می‌کنند و به نظر می‌رسد که اگر گزارش‌ها باور شود، ممکن است در مذاکرات برای یک نفر خوب عمل کنیم.

صحبت کردن با GIVEMESPORTبن جیکوبز در مورد تعقیب جود بلینگهام گزارش داد: در حال حاضر به دلیل اینکه لیورپول کارهای زیادی انجام داده تا به خانواده اطمینان دهد که برنامه ای وجود دارد، و به دلیل اینکه یورگن کلوپ درگیر بوده است و بازیکنان نیز در آن نقش داشته اند، و به دلیل اینکه لیورپول آماده پرداخت هزینه های کلان و انجام یک معامله از یک باشگاه به باشگاه است. من معتقدم که لیورپول خود را پیشتاز می داند.

در حال حاضر، می‌توانیم مطمئن باشیم که به نظر می‌رسد یورگن کلوپ در صندلی رانندگی یکی از بزرگترین ستاره‌های فوتبال جهان قرار دارد.

مطمئناً در حال حاضر یک راز نیست که قرمزها به جذب این بازیکن 19 ساله علاقه مند هستند و همچنین به نظر می رسد که ما حاضریم برای آوردن او به مرسی ساید هزینه های زیادی بپردازیم.

https://www.empireofthekop.com/2023/01/04/liverpool-consider-themselves-frontrunners/ منبع:

خیلی‌ها دعا می‌کنند که یک قرارداد در این ماه تکمیل شود، اما ظاهراً هیچ شانسی برای این اتفاق وجود ندارد و بنابراین می‌توانیم ۹ ماه دیگر منتظر باشیم تا بفهمیم بازیکن ملی‌پوش انگلیسی در نهایت برای چه تیمی بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اوکسلید چمبرلین از صلاح، مانه، فیرمینو و نونز یاد گرفت تا در خط حمله برای قرمزها بازی کند.