لیورپول دروازه بان برزیلی را زیر نظر می گیرد – زیرا آدریان از قبل با باشگاه جدید “گره خورده” – لیورپول اف سی

لیورپول باقی خواهد ماند تا به دنبال جذب دروازه بان جدید با انتقال آدریان به جای دیگری “گره خورده” باشد، که باعث شده آنها یک برزیلی دیگر را زیر نظر بگیرند.

آدریان برای ماندن در آنفیلد به آدریان یک سال جدید پیشنهاد داده بود، اما با توجه به اینکه شرایط او در روز دوشنبه به پایان می‌رسد، این بازیکن اسپانیایی در عوض به کار خود ادامه می‌دهد.

به طور گسترده گزارش شده است که این بازیکن 37 ساله پس از دریافت پیشنهادی از باشگاه رئال بتیس، تصمیم به بازگشت به لالیگا گرفته است.

مطابق با دیاریو دو سویا، این توافق اکنون “گره خورده است” و توضیح داده شده است که او “برای گذراندن یک سال تعطیل نمی آید” و در عوض برای نقش شماره 1 رقابت خواهد کرد.

این انتقال احتمالاً پس از پایان قرارداد او با لیورپول در هفته آینده اعلام می شود و آدریان به دنبال تیاگو و جوئل ماتیپ به عنوان یک انتقال آزاد ترک می کنند.

با توجه به اینکه Caoimhin Kelleher نیز انتظار می رود پس از تایید تمایل خود برای تبدیل شدن به یک دروازه بان اصلی، برای جدایی تلاش کند، قرمزها را به بازار نقل و انتقالات سوق خواهد داد.

طبق گزارش نشریه برزیلی گلوبو، این امر باعث شده است که آنها به دنبال خرید بنتو، دروازه بان 25 ساله اتلتیکو پارانائنسه باشند.

گفته می شد اینترمیلان برای جذب بازیکن دو ملی پوش برزیلی قرارداد امضا می کند، اما در عوض به جوزپ مارتینز از جنوا که قرار است در روزهای آینده به این تیم ملحق شود، روی آورده است.

ادعا می شود که این موضوع باعث علاقه لیورپول، اسپورتینگ سی پی و بنفیکا به خرید بازیکنی به ارزش بیش از 15 میلیون یورو (12.7 میلیون پوند) شده است.

پس از شکسته شدن انتقال بنتو به اینتر، اتلتیکو “اکنون به پیشنهادات دیگر گوش خواهد داد”، اگرچه گفته می شود که آنها قصد دارند در صورت عدم برآورده شدن قیمت خود، شماره 1 خود را حفظ کنند.

بنتو اولین بازی خود را برای اتلتیکو در سال 2020 انجام داد و دو سال بعد به انتخاب اول تبدیل شد و تاکنون 163 بازی برای این باشگاه انجام داده است که در حال حاضر در رده ششم لیگ برتر برزیل قرار دارد.

بنتو در سال 2024

بازی ها: 26
ورق های تمیز: 13
گل های خورده: 16

او اولین بار در سال 2023 به تیم ملی برزیل دعوت شد و اولین بازی خود را در برد دوستانه 1-0 مقابل انگلیس در ماه مارس سال جاری انجام داد.

اکنون او بخشی از تیم کوپا آمریکا است و به عنوان پشتیبان و رقابت برای آلیسون عمل می کند – که اگر لیورپول به دنبال انتقال باشد، می تواند پیش درآمدی برای نقش او در مرسی ساید باشد.

پیوند برزیلی لیورپول

لیورپول، انگلیس - یکشنبه، 31 مارس 2024: آلیسون بکر (L) دروازه بان لیورپول با نوشیدنی ماته (chimarrão) قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و برایتون اند هوو آلبیون در آنفیلد در کنار مربی دروازه بانان کلودیو تافارل می نشیند.  لیورپول 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلیس - یکشنبه، 31 مارس 2024: آلیسون بکر (L) دروازه بان لیورپول با نوشیدنی ماته (chimarrão) قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و برایتون اند هوو آلبیون در آنفیلد در کنار مربی دروازه بانان کلودیو تافارل می نشیند.  لیورپول 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

علاقه به بنتو مطمئناً دور از ذهن نیست، به ویژه با توجه به تأثیر آلیسون و مربی دروازه بانان کلودیو تافارل.

با کنار رفتن جان آچتربرگ به عنوان سرپرست دروازه‌بانی در تابستان، جای تعجب نیست که نظر تافارل در شناسایی اهداف اهمیت بیشتری پیدا کند.

این بازیکن 58 ساله همچنین بخشی از کادرفنی برزیل است و به طور روزانه با آلیسون و بنتو در کوپا آمریکا کار می کند – در حالی که مارسلو پیتالوگا 21 ساله در لیورپول بازگشته است نیز بخشی از دروازه بانان برزیلی است.



https://www.thisisanfield.com/2024/06/adrian-is-already-tied-to-new-club-as-liverpool-monitor-brazilian-goalkeeper/ منبع: