لیورپول در تابستان امسال ستاره خود را با قیمت 100 هزار پوند به فروش می رساند. تصمیم انتقال جوتا گرفته شد

https://www.empireofthekop.com/2023/03/18/liverpool-to-sell-star-summer/ منبع:

این بر اساس گزارشی از فوتبال اینسایدر، با این نشریه که ادعا می کند قرمزها می توانند راه خود را متقاعد کنند که راه خود را از کامرونی جدا کنند (طبق گزارش، با دستمزد 100000 پوندی در هفته. کاپولوژی، اگر پیشنهادی بین 10 تا 15 میلیون پوند دریافت کنند.

با این حال، در جای دیگری از تیم، دیوید لینچ، روزنامه‌نگار معتبر این ادعا را رد کرده است که دیوگو جوتا در پنجره آینده با سرنوشت مشابهی روبرو خواهد شد. همان نشریه.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

در حالت ایده‌آل، جوتا نباید برای تامین مالی این فرآیند قربانی شود.

گزارش ها حاکی از آن است که لیورپول آماده است تا جوئل ماتیپ را در تابستان امسال بفروشد و ستاره سابق شالکه به احتمال زیاد در میان هافبک های میانی موجود آنها برای ادامه بازی در نظر گرفته می شود.

ما انکار نمی کنیم که استدلال هایی برای در نظر گرفتن خط عقب نیز وجود دارد (همانطور که جیمی کاراگر نیز در تجزیه و تحلیل خود از مبارزات ترنت الکساندر-آرنولد پیشنهاد کرده است)، اگرچه بسیاری از مسائل فعلی تیم ناشی از کمبود پا و رانندگی در وسط است. از پارک

وقتی بابی فیرمینو رسما اعلام کرد، با کنار گذاشتن این واقعیت که جدایی از بازیکنی که یک کمپین شخصی بد که به دلیل آسیب‌های جدی آسیب دیده است، اوج دیوانگی به نظر می‌رسد، منطقی نیست که به خروج بازیکن پرتغالی فکر کنیم. جدایی قریب الوقوع خود را در پایان فصل اعلام کرد.

نیاز لیورپول در بازار واضح است: هافبک ها باید در اولویت تیم جذب ما باشند، علیرغم پیشنهاداتی که سایر بخش های تیم نیز باید به آن توجه کنند.

با توجه به اینکه چقدر به خط هافبک برای تامین پوشش چهار دفاعی تکیه می کنیم، مطمئناً به همان اندازه که انگیزه حرکت رو به جلو را داریم، حل آن مشکل خاص، تأثیری دگرگون کننده بر سایر بخش ها خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: جدول زمانی مصدومیت داروین نونیز با آشکار شدن جزئیات پس از خروج اروگوئه مشخص شد

بیشتر بخوانید: “مذاکراتی در جریان است” – چراغ سبز لیورپول برای جذب دینامو خط میانی. باشگاه او فکر می کند که او تابستان امسال رفته است