لیورپول در مورد جواهر “باور نکردنی” لیگ برتر پرس و جو کرده است. او می تواند برای انتقال تابستان آماده باشد

گزارش ها حاکی از آن است که لیورپول به دنبال یک هدف نقل و انتقالاتی است که در حال حاضر در لیگ برتر مستقر است.

به گفته منابع CaughtOffside، قرمزها با ولوز ملاقات کرده اند تا اطلاعاتی در مورد رایان آیت نوری جمع آوری کنند و شرایطی را که باید برای خرید دفاع چپ برآورده کنند، بررسی کنند.

باشگاه میدلندز ارزش این بازیکن 23 ساله را 45 میلیون یورو (37.9 میلیون پوند) می‌داند و به او اجازه خروج کمتر از این را نمی‌دهد و گمان می‌رود که این بازیکن الجزایری در صورت دریافت پیشنهاد قابل قبول از نظر شرایط، آماده جدایی از مولینوکس است. مدت قرارداد و دستمزد پیشنهادی

نمایندگان چلسی و منچسترسیتی همچنین در مورد مدافع طلای قدیمی پرس و جو کرده اند که توسط مدیرش گری اونیل به دلیل عملکرد “باورنکردنی” او مورد تحسین قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: الکسیس مک آلیستر کلاس خود را با پاسخ تکان دهنده به پست اینستاگرامی تکان دهنده لوئیز دیاز نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: ستاره 23 ساله لیورپول که در تمرینات دیده نشده بود اکنون “انتظار می رود” تابستان امسال را ترک کند.

اگر لیورپول بخواهد آیت نوری را با قیمتی که ولوز را متقاعد به فروش کند، به خدمت بگیرد، او به سختی به یک نقش پشتیبان در آنفیلد رضایت خواهد داد. چالشی که او در آن زمان با آن روبرو خواهد شد این است که اندی رابرتسون را از تیم خارج کند، با حضور کاپیتان اسکاتلند در ترکیب اصلی برای چندین سال.

هر چه در مورد تهدیدی که ممکن است برای این بازیکن 30 ساله ایجاد کند، اگر آرنه اسلات سه دفاع چپ ارشد را در اختیار داشته باشد، کوستاس تسیمیکاس را با نبردی قدرتمند برای دقایق تیم اصلی در مرسی ساید رها می کند.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

این الجزایری مطمئناً اگر قرار بود به طور منظم شروع کند، یک تهدید بزرگ از جناح چپ به قرمزها ارائه خواهد کرد. طبق گزارش FBref، او در بین 2 درصد از همتایان موقعیتی برتر در پنج لیگ اصلی اروپا در طول سال گذشته به دلیل موفقیت در هر بازی (2.4) قرار دارد.

اینکه آیا لیورپول علاقه خود را به سطح بعدی می برد یا نه و پیشنهاد رسمی برای آیت نوری ارائه می کند، باید دید و ممکن است مشروط به خروج یکی از گزینه های فعلی آنها باشد.

اگر رابرتسون یا تسیمیاکس می رفتند، قطعاً به یک تعویض مدافع چپ نیاز بود. همانطور که پیش می‌آید، این جوان 23 ساله را می‌توان یک «داشتن خوب» به جای «باید» در نظر گرفت.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/07/18/liverpool-ait-nouri-transfer-enquiry-latest/ منبع: