لیورپول در میان چندین باشگاه EPL که به دنبال جواهر همیلتون رایان اونه است

https://www.empireofthekop.com/2023/06/05/ryan-one-liverpool-transfer-rumours/ منبع:

سلتیک و رنجرز نیز در حال بررسی این بازیکن 16 ساله هستند که پدرش آرماند در طول دوران حرفه ای عشایری برای تیم هایی مانند کمبریج و رکسام بازی می کرد.

در چنین سن جوانی، و با تجربه صفر در مسابقات برتر، اعجوبه اسکاتلندی به وضوح با هدف بازی در تیم های جوانان لیورپول در ابتدا قبل از فارغ التحصیلی بالقوه در ترکیب بزرگسالان خریداری می شد.

بیشتر بخوانید: روزنامه‌نگار اروپایی ادعا می‌کند که لیورپول در مسابقه دو اسب بخاری برای جذب 19 ساله است که دی بروین را شگفت‌زده کرده است.

علیرغم اینکه تا هفته آخر این ماه 17 ساله نشده است، اونه در حال حاضر 28 بازی بزرگسالان برای همیلتون انجام داده و دو بار گلزنی کرده است، البته اکثر این بازی ها به عنوان بازیکن تعویضی انجام می شود.ترانسفرمارکت).

با این حال، دواک نشان داده است که یورگن کلوپ از اعتماد به جوانی هراسی ندارد، زمانی که احساس می‌کند فرصت مناسب است، زیرا در این فصل پنج بازی در تیم بزرگسالان سلتیک ارائه کرده است که دو تای آنها در لیگ برتر بوده است.ترانسفرمارکت).

با جذب بن دواک از سلتیک در سال 2022 زمانی که او 16 ساله بود، لیورپول می تواند دوباره به اسکاتلند برای یک مهاجم نوجوان آینده دار با چشم انداز بلندمدت روی بیاورد.

اگر لیورپول بتواند در رقابت برای امضای او پیروز شود، او می تواند نامی باشد که تا چند سال دیگر کاپ را هیجان زده کند.

TEAMtalk گزارش داده است که رایان اونه، جوان آکادمیک همیلتون، به همراه چندین باشگاه لیگ برتری دیگر مانند نیوکاسل، برایتون، منچستریونایتد و اورتون مورد توجه قرمزها قرار گرفته است.

اونه مطمئناً برای درازمدت به جای اینجا و اکنون یکی است، اما با توجه به اینکه در سن 16 سالگی فوتبال بزرگسالان زیادی به او سپرده شده بود و با نگاهی به مقیاس خواستگاران گزارش شده، به نظر می رسد یکی از امیدوار کننده ترین چشم اندازها در بریتانیا.

او 7 بازی ملی برای تیم زیر 17 سال اسکاتلند به دست آورده است و به گفته TEAMtalk گزارش، “آینده درخشانی در پیش دارد”.

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: روزنامه‌نگار هیجان‌زده از «ارتقای باورنکردنی تیم» لیورپول به طور بالقوه می‌تواند در تابستان امسال بسازد