لیورپول قرارداد اسپانسر جدیدی را برای شریک نایک و لبرون اعلام کرد

بیشتر بخوانید: SOS “مدیریت ضعیف جمعیت” من سیتی را سرزنش می کند زیرا LFC بلیط های کاهش یافته در اتحاد دریافت می کند

در بالای همه اینها، حساب خرده فروشی برای باشگاه ما یک افشای نه چندان ظریف منتشر کرد که این قرارداد جدید قرار است به زودی اعلام شود.

همانطور که در صفحه اینستاگرام و وب سایت رسمی آنها مشاهده می شود، کانورس قرار است همکاری خود را با ما فاش کند و به زودی طیف کامل آن به صورت آنلاین عرضه می شود.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

شاید عادلانه باشد که چنین فرض کنیم مجموعه لباس های لبرون جیمز می تواند در همکاری برند سبک زندگی با قرمزها نیز نقش داشته باشد.

به هر شکلی که به نظر می رسد و هزینه آن چقدر است، فقط می توانیم امیدوار باشیم که سرمایه های جمع آوری شده از این قرارداد می تواند برای تقویت تیم یورگن کلوپ در تابستان امسال استفاده شود!



https://www.empireofthekop.com/2023/03/21/liverpool-new-sponsorship-deal/ منبع:

از آنجایی که نایک مالک کانورس است، این قرارداد همیشه بخشی از بسته‌ای باشد که بر اساس آن ارائه‌دهندگان کیت ما پیراهن‌های باشگاه را در سال 2020 تحویل می‌گیرند.

آنها خود را تغییر داده اند اینستاگرام موقعیت مکانی به آنفیلد، و همچنین ارسال یک ویدیو به آنها داستان ها که صفحه رسمی ما را نشان می دهد که صفحه آنها را دنبال می کند و گزینه ای برای ثبت نام در خبرنامه و دریافت وجود دارد “دسترسی انحصاری به همکاری ما با باشگاه لیورپول” بر روی آنها سایت اینترنتی.

همان‌قدر که FSG می‌تواند مطمئناً برای برخی از اقدامات خود مورد انتقاد قرار گیرد، تعداد کمی می‌توانند استدلال کنند که آنها نتوانسته‌اند قراردادهای حمایت مالی بزرگی را برای لیورپول به دست آورند – با نام جدیدی که قرار است با قرمزها همکاری کند.