لیورپول قرار است بعد از تعطیلات ملی بعدی در ساعت 12:30 با بدبختی بیشتری روبرو شود

هواداران لیورپول به خوبی می‌دانند که چقدر ناعادلانه است که به نظر می‌رسد بارها و بارها شروع اولیه بازی پس از یک وقفه بین‌المللی به ما داده می‌شود، اما این باعث نشده است که سازمان‌دهندگان مایل به تکرار آن نباشند.

رفتن به X، @MoArsenal86 گزارش کرد: “TNT Sport که هنوز دو انتخاب LFC باقی مانده است، می‌خواهد لیورپول مقابل برایتون در روز شنبه 30 مارس ساعت 12:30 بعدازظهر برگزار شود، و در اوایل وقت ناهار پس از استراحت بین‌المللی، بازی را برای لیورپول 4/4 خواهد کرد.”

این به شدت ناعادلانه است که یک تیم چهار بار در یک فصل این بار را به دوش بکشد، در حالی که داشتن زمان کمتر برای بازیکنان برای بازگشت و بهبودی از وظایف بین‌المللی یک ضرر آشکار است.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) نظرات شیرر درباره انتقال بازی پیشنهادی لیورپول به عربستان سعودی

تیم یورگن کلوپ جذابیت قابل درک برای مخاطبان تلویزیونی است و با توجه به برنامه لیگ اروپا که به این معنی است که ما بازی‌های یکشنبه زیادی را انجام می‌دهیم، فرصت‌های TNT برای نمایش بازی‌های ما با مشکل مواجه می‌شود.

با این حال، باید قانونی وضع شود تا هر تیمی بتواند این اولین بازی زودهنگام را پس از استراحت در یک فصل در یک فصل تحویل دهد.

تا زمانی که این مورد معرفی نشود، به نظر می رسد که ما بارها و بارها مورد انتخاب قرار می گیریم و بنابراین طرف ما بیش از هر کس دیگری مورد آزمایش قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) در حالی که بازگشت مصدومیت در تعطیلات ادامه دارد، الکساندر-آرنولد هول می کند

ما بدون شک با بهترین توانایی خود مقابل برایتون خواهیم رفت و امیدواریم که در صدر جدول قرار بگیریم، اما بیایید امیدوار باشیم که فصل بعد دیگر در لیگ اروپا نباشیم، بنابراین این مسخره تکراری نخواهد شد.

با این حال، در حال حاضر، باید نگاهی جدی به این واقعیت داشته باشیم که ما به دلیل محبوب بودن مجازات می‌شویم و هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم تا جلوی ضرر آشکار ناعادلانه را بگیریم.

می توانید به روز رسانی اولیه بازی لیورپول را از طریق مشاهده کنید @MoArsenal86 در X:

📖 سالانه آنفیلد: جان اسمیت – شوالیه قرمز لیورپول و موفق ترین رئیس



https://www.empireofthekop.com/2024/01/14/liverpool-handed-1230-misery/ منبع: