لیورپول قصد دارد قرارداد اسپانسرینگ خود را با Expedia تمدید کند

به گفته جیمز پیرس برای The Athletic، لیورپول قرار است تمدید سودآور قرارداد اسپانسری خود با Expedia را تضمین کند.

قرارداد فعلی ۹ میلیون پوندی در سال با این شرکت مسافرتی آنلاین قرار است در پایان این فصل منعقد شود، اما به نظر می‌رسد که همکاری آن‌ها با قرمزها می‌تواند برای مدتی دیگر تمدید شود، با افزایش رقم فوق‌الذکر به طور بالقوه به دست می‌آید. .

مارک آنها از اکتبر 2020 روی آستین چپ پیراهن های باشگاه مرسی ساید قابل مشاهده است، زیرا آن مانتوی خاص را از Western Union انتخاب کرده اند.

به اشتراک گذاری اخبار از طریق توییتر، پیرس اظهار داشت: Expedia قرار است به عنوان باقی بماند #LFCاسپانسر آستین پیراهن فراتر از این فصل. صحبت در مورد تمدید در شرایط بهبود یافته در مرحله پیشرفته. قرارداد فعلی، که در پایان این فصل منقضی می شود، حدود 9 میلیون پوند در سال ارزش دارد.

در مقاله مربوطه برای ورزشکاران، وی توضیح داد: “مذاکرات در مورد تمدید شرایط بهبود یافته در ماه های اخیر با هر دو طرف که مشتاق حفظ شراکتی هستند که برای دو طرف سودمند بوده است سرعت گرفته است.”

بیشتر بخوانید: لیورپول اکنون ضربه ناامید کننده ای را وارد کرده است زیرا کادر پزشکی بهترین اقدام را انتخاب می کنند – گزارش

بیشتر بخوانید: گزارش شده هدف لیورپول در مقایسه با مسی; ایجنت او اخیرا در آنفیلد دیده شد

معاملات اسپانسری که درآمد آنفیلد را افزایش می‌دهند بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند، بنابراین مطمئناً می‌توان این خبر را مثبت ارزیابی کرد.

همانطور که پیرس در گزارش خود برای ورزشکارانلیورپول در دوره 12 ماهه منتهی به می گذشته با 247 میلیون پوند سومین درآمد تجاری بالاتر را در بین تمام باشگاه های لیگ برتر به خود اختصاص داد.

احتمال آشکار افزایش این رقم حتی بیشتر از یک معامله بهبودیافته با Expedia باید موقعیت مالی ما را قوی‌تر کند، که فقط می‌تواند چیز خوبی باشد.

نکته مثبت دیگر در مورد توافق این مشارکت، همراه با تداوم قرارداد طولانی مدت استاندارد چارترد، این است که شبح ناخواسته لوگوهای شرکت های قمار را از پیراهن قرمز نمادین دور نگه می دارد، چیزی که بسیار رایج شده است. فوتبال انگلیس

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2023/03/09/liverpool-expedia-sponsorship-james-pearce/ منبع: