لیورپول قصد دارد پیشنهاد آرسنال را برای پیوستن به یک بازیکن جوان چلسی به خرید 1.5 میلیون پوندی ربوده – باشگاه لیورپول

لیورپول ممکن است در کنار انتقال 1.5 میلیون پوندی خود برای آلوین ایمن، یک استعداد بالقوه دیگر انگلیسی را جذب کرده باشد، در حالی که احتمال می رود یک استعداد دیگر از چلسی بیاید.

ایمن، هافبک 16 ساله ولوز، قرار است تابستان امسال با قراردادی به ارزش 1.5 میلیون پوند به جمع آکادمی قرمزها بپیوندد.

اینجا آنفیلد است می‌داند که آمدن ایمن قریب‌الوقوع است، و او را می‌بیند که در سال‌های اخیر از افرادی مانند بن دواک، بابی کلارک، تری نیونی و آمارا نالو پیروی کند.

دیوید لینچ: پسر شگفت انگیز 1.5 میلیون پوندی لیورپول در حال امضای قرارداد دیگری برای سیاست نقل و انتقالات

این امر پس از تغییر رویکرد در جذب جوانان لیورپول، با محدودیت‌های پس از برگزیت برای جذب استعدادهای خارجی که آنها را بر آن داشت تا بر بهترین جوانان از سراسر بریتانیا تمرکز کنند، رخ می‌دهد.

اکنون ادعاهایی وجود دارد، از جمله از طریق لیورپول اکورایان مک آیدو، هافبک تهاجمی چلسی نیز تصمیم گرفته به قرمزها بپیوندد.

انتظار می رفت مک آیدو از شمال لندن به آرسنال برود، در حالی که چلسی امیدوار بود او را متقاعد کند که بماند، اما پیشنهاد شده است که در عوض به مرسی ساید برود.

این بازیکن 16 ساله که ملی پوش زیر 17 سال انگلیس است، به تازگی با آژانس PLG به رهبری برادر ترنت الکساندر-آرنولد، تایلر، قرارداد امضا کرده است.

اگر مک آیدو در تابستان امسال در لیورپول فرود بیاید، احتمالاً زندگی خود را در این باشگاه به عنوان بخشی از زیر 18 سال آغاز خواهد کرد، زیرا در فصل گذشته چهار بار در آن سطح برای چلسی ظاهر شده است.

او تا سال آینده نمی تواند قرارداد حرفه ای امضا کند، با این حال، باشگاه ها فقط می توانند شرایط بورسیه تحصیلی را با بازیکنان قبل از تولد 17 سالگی آنها به توافق برسانند.

اما می توان در مورد تعهدات آتی اطمینان داد، همانطور که در مورد افرادی مانند Nyoni و Nallo که هر دو تابستان گذشته وارد شدند، چنین خواهد شد.

نیونی از لستر به این تیم ملحق شد و در اولین بازی خود در لیورپول اولین بازی خود را برای تیم اصلی انجام داد، در حالی که ورود نالو از وستهم باعث شد تا او خود را به عنوان یک شروع کننده ثابت برای زیر 21 سال نشان دهد.

هر دوی آنها هنوز تولد 17 سالگی خود را جشن نگرفته‌اند، با یک مسیر روشن برای جوانان به مجموعه بزرگسالان در آنفیلد – که بدون شک بازیکنان و خانواده‌های آنها را در تصمیم‌گیری‌های سخت در مورد آینده‌شان جذاب می‌کند.



https://www.thisisanfield.com/2024/06/liverpool-tipped-to-hijack-arsenal-bid-for-chelsea-youngster-to-join-1-5m-signing/ منبع: