لیورپول نسبت به شکارچی که در فصل گذشته از صلاح پیشی گرفت، دو برابر شد

به نظر می رسد لیورپول در مورد یکی از بازیکنانی که امسال از نزدیک توسط سران آنفیلد زیر نظر گرفته شده است، دو برابر شده است.

به گفته گریم بیلی برای HITC، قرمزها یکی از چندین باشگاه لیگ برتری هستند که در طول شش ماه گذشته ویکتور گیوکرس را تحت نظر داشتند و ممکن است اکنون دو دلیل خوب برای افزایش تعقیب مهاجم اسپورتینگ لیسبون داشته باشند. .

اولاً، اعتقاد بر این است که منچستریونایتد پس از خرید اخیر جاشوا زیرکزی، به علاقه خود به این بازیکن 26 ساله پایان داده است.

همچنین، به نظر می رسد که قهرمان لیگ برتر، پیشنهادهایی کمتر از بند آزادسازی 85 میلیون پوندی تیرانداز سوئدی را دریافت خواهد کرد، اگرچه سرمربی روبن آموریم ظاهراً از روسای باشگاه خواسته است که این بازیکن را در تابستان امسال نفروشند.

بیشتر بخوانید: لیورپول سخت تلاش می‌کند تا هدف اولویت‌دار را امضا کند، کمی بیش از 50 میلیون پوند می‌تواند این کار را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: “مذاکرات در جریان است” – مدافع سرسخت لیورپول در حال مذاکره درباره خروج احتمالی از آنفیلد

با توجه به فرم گلزنی باورنکردنی که گیوکرس در فصل گذشته به نمایش گذاشت، جای تعجب نیست که لیورپول و بسیاری دیگر از خواستگاران لیگ برتر بخواهند شکارچی سابق برایتون و کاونتری را به انگلیس بازگردانند.

این سوئدی 29 گل در مسابقات برتر و 43 گل در تمام رقابت ها در طی یک مبارزات به یاد ماندنی برای او و اسپورتینگ به ثمر رساند. در مقام مقایسه، بهترین گلزن قرمزها در فصل 2023/24 مو صلاح با 25 گل بود و داروین نونز با 18 گل (Transfermarkt) پرکارترین بازیکن بعدی آنفیلد بود.

مسلماً این بازیکن 26 ساله در یک لیگ داخلی سازگارتر بازی می کرد، اما برای برابری با مجموع دو گلزن برتر ما هنوز کمی تلاش می کند. همچنین، لیگ پریمیرا از نظر ضریب باشگاهی اتحادیه یوفا در رده هفتم قرار دارد، بنابراین دقیقاً یک بخش کوچک نیست.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

آرن اسلات پنج مهاجم باکیفیت دارد که باید در تیم فعلی خود از آنها استفاده کند، بنابراین موقعیت های دیگر ممکن است در تابستان امسال اولویت داشته باشند.

با این حال، از آنجایی که به نظر می رسد یونایتد اکنون از معادله خارج شده است و طبق گزارش ها اسپورتینگ مایل است به کمتر از بند آزادسازی 85 میلیون پوندی رضایت دهد، ممکن است دو انگیزه بزرگ برای لیورپول وجود داشته باشد تا در چند هفته آینده سعی کند گیوکرس را به خدمت بگیرد.

اگر ریچارد هیوز این معامله را ارزش انجام دادن بداند، ممکن است شاهد تلاش مستمر LFC برای جذب تیرانداز سوئدی باشیم.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/07/16/gyokeres-liverpool-transfer-boost-release-clause/ منبع: