لیورپول ویز پس از نمایش “فوق العاده” به سرمربی ملی غذای فکری می دهد

ترنت الکساندر-آرنولد تنها بازیکن لیورپول نخواهد بود که به دلیل کمبود زمان بازی در یورو 2024 مورد تحقیر قرار گرفته است.

ابراهیما کوناته از نادیده گرفتن مداوم دیدیه دشان برای فرانسه ابراز “ناامیدی” کرده است، در حالی که دیوگو جوتا در هیچ یک از چهار بازی پرتغال در این تورنمنت تاکنون بازی نکرده است.

این بازیکن 27 ساله به سختی می تواند بیشتر از این کار کند تا پرونده خود را به روبرتو مارتینز برساند و منصفانه است که بگوییم او نقش خود را در کشاندن برندگان سال 2016 به مرحله یک چهارم نهایی دیشب ایفا کرد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

شماره 20 لیورپول در دقیقه 65 پس از تساوی بدون گل مقابل اسلوونی از روی نیمکت معرفی شد و او شب را با ارائه کمکی گویا به پایان رساند.

این دوندگی او بود که منجر به پنالتی شد که تیم روبرتو مارتینز در وقت های اضافه به دست آورد، اما یان اوبلاک توانست کریستیانو رونالدو را از روی نقطه رد کند و اندکی بعد این بازیکن 39 ساله را به یک درهم ریختگی هولناک تبدیل کرد.

مارک دویل از GOAL آن را به‌عنوان یک حرکت فوق‌العاده توسط جوتا برای بردن ضربه نقطه‌ای توصیف کرد و افزود که مهاجم سرخ‌ها شایسته شروع بازی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فرانسه است، اما احتمالاً این کار را نخواهد کرد. در همین حال، شان والش از 90min به درستی مشاهده کرد که این بازیکن 27 ساله “صراحتی را به ارمغان آورد که پرتغال به آن نیاز داشت”.

بیشتر بخوانید: داروین نونز ممکن است به طور ناخواسته لطف بزرگی به آرن اسلات و لیورپول کرده باشد.

آمار بازی مرد لیورپولی نیز باعث خوانش مطلوب می شود. طبق گزارش Sofascore، او پس از ورود به زمین، 6 دوئل را برد، تنها 4 پاس اشتباه داد، یکی از سه بازیکن پرتغالی بود که به هدف برخورد کرد و یک پاس کلیدی نیز انجام داد.

برندگان سال 2016 پس از معرفی وینگر سابق ولوز، به میزان قابل توجهی جان گرفتند و مطمئناً مارتینز باید او را در ترکیب اصلی جمعه شب قرار دهد، احتمالاً با تعویض رافائل لیائو به جناح راست و کنار گذاشتن برناردو سیلوا.

افسوس که بازیکن منچسترسیتی در ضربات پنالتی تعیین کننده را به ثمر رساند، او احتمالاً با هزینه جوتا از اعدام محروم خواهد شد. رونالدو نیز همینطور خواهد بود، که علیرغم غوغای وحشتناکی که در فرانکفورت رخ داد، سرمربی او نمی تواند آن را کنار بگذارد.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/07/02/jota-match-stats-portugal-slovenia-liverpool-news/ منبع: