لیورپول و آلیسون برای قربانیان سیل ویرانگر برزیل کمک مالی جمع آوری می کنند – باشگاه لیورپول

بنیاد LFC از آلیسون بکر دروازه بان LFC در تلاش هایش برای جمع آوری سرمایه های حیاتی برای ایالت خود در برزیل پس از سیل های ویرانگر حمایت می کند.

در ماه‌های اخیر، این کشور شاهد سیل‌های ناشی از باران سیل آسا در ایالت ریو گراند دو سول برزیل، زادگاه شماره 1 LFC بوده است.

صدها هزار نفر در اثر سیل آواره شدند و متأسفانه بیش از 150 نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر بدون برق و آب آشامیدنی سالم باقی ماندند.

اکنون، با حمایت بنیاد LFC، این بازیکن 31 ساله حراج ویژه ای از پیراهن های لباس پوشیده LFC از آخرین بازی خانگی فصل 2023-2024 را راه اندازی کرده است که توسط افرادی مانند خود آلیسون پوشیده شده است. ترنت الکساندر-آرنولد و محمد صلاح برای جمع آوری بودجه حیاتی برای قربانیان سیل.

همچنین مجموعه‌ای از کفش‌های فوتبال امضا شده از تیم، از جمله کفش‌هایی که کاپیتان باشگاه، ویرجیل فن دایک و الکسیس مک آلیستر به تن دارند، در دسترس خواهد بود.

مسکو، روسیه - چهارشنبه، 27 ژوئن 2018: آلیسون بکر دروازه بان برزیل در جریان بازی گروه E جام جهانی فوتبال روسیه 2018 بین صربستان و برزیل در ورزشگاه اسپارتاک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)مسکو، روسیه - چهارشنبه، 27 ژوئن 2018: آلیسون بکر دروازه بان برزیل در جریان بازی گروه E جام جهانی فوتبال روسیه 2018 بین صربستان و برزیل در ورزشگاه اسپارتاک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این حراج که توسط بنیاد LFC اداره می شود، اکنون زنده است و می توانید آن را با کلیک کردن در اینجا پیدا کنید، و تمام سرمایه های جمع آوری شده برای ارائه کمک و حمایت مستقیم به کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند اهدا می شود. حراج در ساعت 2 بعد از ظهر روز شنبه 13 جولای به پایان می رسد.

آلیسون گفت: “من از بنیاد LFC برای کمک آنها سپاسگزارم، تأثیر سیل و باران در ریو گراند دو سول بسیار زیاد است.

بیایید با هم به مردم سرزمین من، ریو گرانده دو سول، قدرت “شما هرگز تنها نخواهید رفت” را نشان دهیم. هر کمک مالی به کمک به نیازمندان تبدیل خواهد شد. از ته قلبم – از همه شما متشکرم.»

مت پریش، مدیر اجرایی بنیاد LFC، افزود: “ما خوشحالیم که می توانیم کمک کنیم و حمایت خود را نشان دهیم.

این چیزی است که بسیار به قلب آلیسون نزدیک است و ما امیدواریم که از طریق این حراج و با حمایت بنیاد بتواند به هدف خود برسد و ما بتوانیم به نیازمندان کمک کنیم تا زندگی خود را پس از چنین ویرانی در خانه هایشان بازسازی کنند. “


علاوه بر حراج، هرکسی که بخواهد کمک مالی کند، مهم نیست که چقدر بزرگ یا کوچک باشد، می تواند با کلیک کردن این کار را انجام دهد. اینجا.

https://www.thisisanfield.com/2024/07/liverpool-alisson-to-raise-funds-for-victims-of-devastating-floods-in-brazil/ منبع: