لیورپول پس از اولین قرعه کشی جام حذفی 2024/25 با مربی سابق دیدار می کند – لیورپول اف سی

لیورپول در جام EFL فصل آینده با چهره ای آشنا روبرو خواهد شد که پس از قرعه کشی گروه در روز پنجشنبه به عنوان بریستول استریت موتورز تروفی شناخته می شود.

قرمزها فصل گذشته برای اولین بار به ناک اوت این تورنمنت رسیدند که اولین موفقیت آنها در پنج تلاش بود و در فصل 2024/25 به دنبال صعود بیشتر خواهند بود.

اما نیل کریچلی، سرمربی سابق جوانان، قصد دارد در مسیر آنها قرار گیرد زیرا تیم بلکپول او در گروه زیر 21 سال لیورپول قرار گرفت.

کریچلی هفت سال را در آکادمی باشگاه گذراند، از جمله به عنوان سرمربی زیر 21 سال، و حتی پس از اینکه یورگن کلوپ و تیم اصلی او در تعطیلات نیم فصل خود را ترک کردند، یک بازی تیم اصلی را رهبری کرد.

در سال‌های پس از خروج از لیورپول، کریچلی به بلک‌پول، استون ویلا، کیو پی‌آر رفت و سپس به بلکپول بازگشت، جایی که او برای یک فصل دیگر برای صعود به چمپیونشیپ آماده می‌شود.

اما او می‌تواند به دنبال بازی‌های نقره‌ای نیز باشد، زیرا تیمش در مسابقات بریستول استریت موتورز تروفی شرکت می‌کند، که باعث شد در مرحله گروهی مقابل لیورپول زیر 21 سال به تساوی کشیده شود.

بلکپول، انگلستان - سه‌شنبه، 10 اکتبر 2023: نیل کریچلی، مدیر بلک‌پول، در جریان مسابقه قهرمانی لیگ فوتبال انگلیس در گروه A شمالی بین بلک‌پول اف‌سی و تیم زیر 21 سال باشگاه لیورپول در بلومفیلد رود.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)بلکپول، انگلستان - سه‌شنبه، 10 اکتبر 2023: نیل کریچلی، مدیر بلک‌پول، در جریان مسابقه قهرمانی لیگ فوتبال انگلیس در گروه A شمالی بین بلک‌پول اف‌سی و تیم زیر 21 سال باشگاه لیورپول در بلومفیلد رود.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • بلکپول – لیگ یک
  • کرو الکساندرا – لیگ دو
  • هاروگیت تاون – لیگ دو

کرو الکساندرا و هاروگیت تاون، هر دو در لیگ دو، نیز در گروه E هستند – که در سپتامبر آغاز می شود.

لیورپول یکی از 16 باشگاه لیگ برتری و چمپیونشیپ با تیم جوانان در این رقابت هاست، تیمی که ثابت کرده است برای نسل های جوان تجربه ای ارزشمند است.

قرمزها برای اولین بار در سال 2019 درگیر این رقابت ها بودند و 13 مسابقه طول کشید تا سرخ ها اولین بازی خود در این رقابت ها را ببرند که فقط در فصل گذشته برگزار شد.

در همان کمپین، لیورپول برای اولین بار تا مرحله حذفی پیش رفت و در حالی که در اولین مانع سقوط کرد، رقابت بیشتر از آنچه برای باشگاه بود، به ارمغان آورد.

بازیکنان جوان را در معرض خواسته های فوتبال بزرگسالان قرار می دهد و سکوی پرتاب تعدادی از فارغ التحصیلان آکادمی، از جمله استفان باجستیچ، بابی کلارک، جیمز مک کانل و لوئیس کوماس بوده است.

https://www.thisisanfield.com/2024/06/liverpool-face-reunion-with-former-coach-after-first-cup-draw-of-2024-25/ منبع: