لیورپول پیشتاز رقابت نقل و انتقالات برای قهرمانی سری آ است تا یورو 2024 را روشن کند

طبق گزارش‌ها، لیورپول در رقابت نقل و انتقالات برای بازیکنی پیشرو است که در برخی از بخش‌ها از او به عنوان ستاره اصلی یورو 2024 یاد می‌شود.

به گزارش Fichajes، قرمزها “نامزدهای اصلی” برای جذب کنان یلدیز، مهاجم یوونتوس به عنوان جایگزین احتمالی مو صلاح و لوئیس دیاز هستند.

در این گزارش آمده است که روسای آنفیلد تحت تاثیر تطبیق پذیری موقعیت این بازیکن 19 ساله، سبک بازی تهاجمی و توانایی های دریبل او قرار گرفته اند.

تیم تورینی برای این نوجوان 30 میلیون یورو (25.3 میلیون پوند) ارزش گذاری می کند، رقمی بیش از حد معقول در بازار امروز برای بازیکنی که در حال حاضر در یکی از موفق ترین باشگاه های ایتالیا حضور دارد و پتانسیل زیادی برای رشد بیشتر دارد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) غول‌پیکر مرتبط با لیورپول لحظه‌ای قهرمانانه را در پیروزی چشم‌گیر رقم زد.

بیشتر بخوانید: لیورپول آماده ارائه بسته پرداخت هیولا به 18 سال است. او بیش از دو برابر دستمزد دیاز دریافت می کرد

آمار و ارقام عملکرد یلدیز در فصل 2023/24 پشتیبان ویژگی هایی است که گزارش شده است که چشم سلسله مراتب لیورپول را به خود جلب کرده است.

طبق گزارش FBref، او در سال گذشته به طور متوسط ​​2.17 برد موفق و 1.23 تکل در هر بازی داشته است، با این بازگشت ها او را در بین 4٪ و 9٪ برتر برای آن معیارها در بین مهاجمان پنج لیگ اصلی اروپا قرار می دهد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

او همچنین در صدک 96 در میان آن زیرمجموعه برای تکمیل پاس (81.4%) قرار دارد، در حالی که او در چهار پست مختلف در طول فصل بازی کرد (عمدتا به عنوان مهاجم دوم)، شش گل به ثمر رساند و دو گل دیگر (Transfermarkt) را راه اندازی کرد.

به نظر می رسد کریسنسیو سامرویل هدف اصلی لیورپول از نظر اضافه شدن در تهاجمی در این تابستان باشد، اما اگر تعقیب وینگر لیدز از بین برود، یلدیز می تواند جایگزین بسیار ارزشمندی باشد.

هواداران قرمزها این فرصت را خواهند داشت که این بازیکن 19 ساله را بعداً امروز ببینند، در حالی که ترکیه مبارزات خود در یورو 2024 را در برابر گرجستان آغاز می کند و نوجوان یوونتوس می تواند نقش مهمی در امید ملتش برای صعود از مرحله گروهی داشته باشد. اولین بار در 16 سال

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/06/18/liverpool-lead-yildiz-transfer-race/ منبع: