لیورپول یک سلطان جدید دارد! (تصویر)

دایش پس از بازی گفت: دوست دارم قبل از هر بازی به بازیکنانم یادآوری کنم که باید سخت تلاش کنند و عملکرد خوبی داشته باشند و تعهد و همکاری بین بازیکنان اساس موفقیت ما در این بازی بود.

او در مصاحبه ای که در سایت باشگاه اورتون منتشر شد، گفت: سطح بازی ما در بازی امروز بسیار مهم بود، بازیکنان در پنج روز گذشته به عنوان تمرین پیش فصل سعی کرده اند تمرین کنند، زیرا به آنها اطمینان دادم که این یک شروع جدید است.”

1798377


سرویس خبر شماره: 1868568
16 فوریه 1401 ساعت 03:00
1.9 هزار |

0نقطه نظر

سرمربی اورتون همچنین گفت: “پیروزی مقابل آرسنال همه چیز را حل نمی کند، این تیم باید برای بازگشت به رقابت ها ساخته شود. البته پیروزی مقابل آرسنال یک نقطه شروع عالی است، اما این تضمین نمی کند که ما این کار را انجام خواهیم داد. بازی بعدی را ببریم. ما باید سخت کار کنیم تا در بازی های آینده موفق باشیم.”

سرمربی جدید اورتون، شان دایچ، یک پیروزی غیرمنتظره را مقابل آرسنال به دست آورد.

لیورپول یک سلطان جدید دارد!  (تصویر)

دایش که برای حل بحران اورتون دست و پنجه نرم می کند، قرار است در بازی بعدی به مصاف لیورپول و کلوپ برود. هدف او این است که محبوب ترین مرد بندر لیورپول در سال های اخیر را پایین بیاورد تا به پادشاه بلامنازع شهر تبدیل شود!



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اورتون که مدت ها پس از اخراج فرانک لمپارد طعم پیروزی را نچشیده بود، امروز در اولین دیدار خود با سرمربیگری شاشان دایش به مصاف آرسنال رفت و یک برد گرانبها را به دست آورد.