لیورپول 1-1 پالاس: زمین هنوز خشک بود!

لیورپول در هفته دوم این فصل لیگ برتر در خانه کریستال پالاس به تساوی 1-1 رضایت داد.

پس از آن گل، لیورپول پیش افتاد و بار دیگر بازیکنان پالاس به دنبال استفاده از فضای پشت مدافعان آن تیم بودند. حتی در دقیقه 41 زاها یک فرصت دیگر داشت اما این بار آلیسون با خروج از دروازه این موقعیت را از او گرفت.
در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و تیم میهمان با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

ادامه بده…



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، قرمزها که در هفته اول در خانه فولام به تساوی 2-2 رضایت داده بودند و یورگن کلوپ دلیل این نتیجه را خشکی زمین اعلام کرده بود، امشب موفق شده اند در خانه به تساوی یک برسند. مقابل کریستال پالاس.-1 برای رسیدن


سرویس خبر شماره: 1838553
25 اوت 1401 در 01:27
2.5 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

لیورپول بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه اول بازی جیمز میلنر با پاس ترنت الکساندر آرنولد و سیو ناقص ویسنته گوایتا صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
برتری لیورپول ادامه پیدا کرد و در دقیقه 8 توپ در تیرک دور برگشت به داروین نونس رسید اما ضربه والی او نتوانست به دروازه پالاس برسد.
حملات لیورپول ادامه داشت، اما دفاع فشرده پالاس مانع از گلزنی آن تیم شد. بازیکنان مهمان بیشتر از ضدحملات استفاده می کردند.
سرانجام در دقیقه 32 پالاس با یک حمله غافلگیرکننده پیش افتاد. شروع مجدد گوایتا در خط میانی به ابرچی ازه رسید و او با یک پاس عبوری، ویلفرد زاها را پشت مدافعان حریف یافت. این مهاجم باتجربه نیز در موقعیت تک به تک با آلیسون توپ را به گوشه دروازه لیورپول فرستاد.