لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، دلیل عدم حضور آلخاندرو گارناچو در کوپا آمریکا را فاش کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین توضیح داد که چرا الخاندرو گارناچو، وینگر منچستریونایتد هنوز برای تیم ملی در رقابت های کوپا آمریکا حضور نداشته است.

گارناچو بخش مهمی از برنامه‌های اریک تن هاگ در فصل گذشته بود و بدون شک این مهاجم یکی از اولین نام‌های تیم هلندی بود که هر زمان که ترکیب اصلی خود را معرفی می‌کرد.

فارغ التحصیل آکادمی کارینگتون 50 بازی در تمام مسابقات انجام داد و در آن دوره 10 گل و 5 پاس گل به ثمر رساند. 36 بازی گارناچو تنها در لیگ برتر برگزار شد.

او یکی از معدود امتیازات مثبت یونایتد در دوره پر دردسر 2023/24 بود که با زدن گل افتتاحیه برای این باشگاه در دیدار فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا در ومبلی، آن را به ثمر رساند.

با این حال، اهمیت گارناچو در اولدترافورد به صحنه بین المللی منتقل نشده است، جایی که او هنوز نتوانسته خود را تثبیت کند.

در دو بازی اول آرژانتین در کوپا آمریکا مقابل کانادا و شیلی، این بازیکن 19 ساله حتی یک دقیقه هم طعم بازی را نچشیده است و باید به یک نیمکت نشینی بسنده کند.

اسکالونی تا کنون نشان داده است که ترجیح آشکاری برای لیونل مسی و جولیان آلوارز دارد که در هر دو بازی آلبی سلسته هدایت حمله را بر عهده داشته اند.

اسکالونی با خبرنگاران صحبت کرد و فاش کرد که چرا زمان بازی گارناچو به شدت محدود شده است.

” (اگر) لازم باشد او را داخل کنم، شخص دیگری باید بیرون بیاید. برای شما خیلی آسان است، اما گرفتن چنین تصمیمی برای من آسان نیست.»

ما دوست داریم که او (گارناچو) بازی کند زیرا او پسری است که به ما شادابی بسیار خوبی می‌دهد، اما وقتی برنامه بازی را می‌سازید، او به این فکر می‌کند که شاید بتواند وارد شود و سپس بازی تغییر می‌کند.

او هنوز این فرصت را نداشته است، اما امیدواریم که به او بدهیم و بتواند از آن استفاده کند. اگر او این کار را به خوبی انجام دهد، کار را برای مربی و هم تیمی‌اش سخت می‌کند.»

تکلیف بعدی آرژانتین برابر پرو است و با توجه به این واقعیت که آنها قبلاً ورود به مرحله حذفی را تضمین کرده اند، گارناچو ممکن است در نهایت این فرصت را پیدا کند که نشان خود را در کوپا آمریکا بگذارد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/28/argentina-boss-lionel-scaloni-reveals-why-alejandro-garnacho-hasnt-featured-in-copa-america-282131/ منبع: