لیونل مسی نام دوست و دشمنش را اعلام کرد/این ستاره محبوب بیشترین عصبانیت من را به همراه داشت! + تصاویر

مسی در طول سال‌ها با تعدادی از چهره‌های افسانه‌ای در زمین بازی بوده و دوران حرفه‌ای او از بارسلونا شروع شد، از پاری سن ژرمن گذشت و به اینترمیلان رسید. او همچنین 182 بازی داخلی برای کشورش انجام داد و قهرمان جام جهانی و کوپا آمریکا شد.

مسی در گفتگو با آبیتاره درباره حریفی که بیش از همه او را اذیت کرده است، گفت: با سرخیو راموس درگیری های زیادی داشتیم. من چند بار دعوا کردم…او از همه بیشتر عصبانیم کرد. بعد از آن هم تیمی شدیم اما همیشه در ال کلاسیکو مقابل هم بازی می کردیم. آنها مسابقات پرتنشی بودند.

مسی پس از معرفی سرسخت ترین دشمن خود، دوستان خود را نیز معرفی کرد. او در کنار سرخیو آگوئرو در تیم ملی آرژانتین بزرگ شد و پس از یک مشکل قلبی که شریک دیرینه اش را مجبور به بازنشستگی کرد، دیگر هرگز نتوانست با این تیم کنار بیاید. مسی افزود: از زمانی که آگوئرو از فوتبال بازنشسته شد، در اردوی تیم ملی تنها می خوابم: دیگر هم اتاقی ندارم.

مسی در حال حاضر خود را برای حضور در تیم ملی آماده می کند و آرژانتین قرار است روز پنجشنبه در کوپا آمریکا به مصاف کانادا برود. او پس از پایان فصل به MLS بازخواهد گشت و ممکن است راموس که به عنوان بازیکن آزاد سویا را ترک کرد، در ایالات متحده به او ملحق شود.

بیشتر بخوانید: مسی: خجالت می کشم انگلیسی صحبت کنم!

لیونل مسی و سرخیو راموس

لیونل مسی و سرخیو راموس

لیونل مسی و سرخیو راموس

لیونل مسی و سرخیو راموس

سرویس اخبار فوتبال خارجی