لیکرز 100 میلیون دلار پیشنهاد برای آستین ریوز خواهد داشت

لیکرز قرار است با هر برگه پیشنهادی که او امضا کند تا 100 میلیون دلار مطابقت دهد. (آنها) او را به عنوان سومین بازیکن برتر این تیم می‌دانند، اگر به فصل عادی و فصل پس از او نگاه کنید… عوامل متعددی وجود داشت که چرا لیکرز آن نیمه دوم را پشت سر گذاشت، اما مهمترین آنها – و شاید بزرگترین آنها عامل کلی – صعود ریوز بود.



https://sportslens.com/news/report-lakers-will-match-any-100-million-offers-for-austin-reaves/ منبع:

گزارش: لیکرز قصد دارد برگه های پیشنهادی 100 میلیون دلاری را در آستین ریوز مطابقت دهد

– NBACentral (@TheNBACentral) 1 ژوئن 2023

ریوز در جریان رفت و برگشت ناگوار لیکرز در فینال کنفرانس غرب بهترین عملکرد خود را داشت. او در چهار بازی از محدوده 3 امتیازی 56 درصدی تاول زد، میانگین بیش از 21 امتیاز و 5 پاس گل در این بازی به دست آورد. و در حالی که او نتوانست تیمش را به پیروزی برساند، به اندازه کافی تلاش کرد تا درآمد خوبی برای خود در این خارج از فصل تضمین کند.


راهنماهای شرط بندی NBA که ممکن است دوست داشته باشید


عروج او مطمئناً چشمگیر است. آستین ریوز در سال 2021 از اوکلاهاما خارج شد و در نهایت قراردادی دو طرفه با لیکرز امضا کرد. او فوراً تحت تأثیر قرار گرفت و از آن زمان تاکنون شاهد افزایش ثابتی در هر دو دقیقه و تولید بوده است.

به گفته Jovan Buha از The Athletic، لیکرز در آستانه ورود به فصل خارج از فصل، از ریوز بالایی برخوردار است:

لیکرز با توجه به حضور او در فصل عادی و به خصوص در مرحله پلی آف، ریوز را یکی از بازیکنان برتر خود می بیند. او سومین گلزن برتر آنها در پلی آف 2023 بود و بخش بزرگی از موفقیت هایی بود که تیم در ماه گذشته از آن برخوردار شد. لس آنجلس می‌تواند از حقوق پرندگان او استفاده کند تا او را با قیمت 50.8 میلیون دلار به مدت چهار سال نگه دارد، اما در صورت رسیدن به این هدف، آنها مایلند که برگه‌های پیشنهادی 9 رقمی را مطابقت دهند.

ریوز با بازی فقط در پنج دقیقه بیشتر در هر بازی نسبت به فصل قبل، گلزنی خود را تقریباً دو برابر کرد. او در طول فصل معمولی در هر بازی 13 امتیاز در 28 دقیقه به دست آورد، اما این تعداد را به 17 امتیاز در هر بازی در پلی آف رساند در حالی که 44 درصد از عمق توپ را شلیک کرد.

آستین ریوز در سال گذشته در دنیای بسکتبال نامی برای خود دست و پا کرده است و احتمالاً آینده خوبی برای خود در NBA نیز رقم زده است. او یک بازیکن آزاد محدود برای این فصل آینده است و می تواند مقدار زیادی پول در بازار مطالبه کند.

لیکرز می تواند 100 میلیون دلار برای آستین ریوز برابری کند