لیگ اول/ استقلال خوزستان در لیگ برتر حاضر شد

همانطور که بعد از شکست هفته گذشته وعده داده بود، سیروس پورموسوی با در نظر گرفتن پنالتی برای برخی از بازیکنان خود، با ترکیبی متفاوت در لیست خود شروع کرد. پس از گذشت تنها 21 ثانیه از این دیدار، جواد آقایی پور توانست به سرعت چوکا را به شکست برساند و روی ریباند ضربه کیخسرو سیاهپور دروازه حریف را باز کند.

پس از این گل و در شرایطی که شاگردان حسن اشجری شیرازی در حال فروپاشی بودند، علی وزیری دروازه بان فصل گذشته لیگ آزادگان و این بار در دقیقه 4 بازی توانست در بهترین حالت گل استقلال خوزستان را به ثمر برساند. راه کاهش مناسبی که رازانی برای او ایجاد کرده بود. دومی را تحویل دهد

استقلال خوزستان که به تازگی با ادعای سیروس پورموسوی در جدول مسابقات خود به جایگاه مناسبی رسیده و به دنبال کسب نتایج لازم برای حضور در جمع مدعیان است، با این برد ارزشمند به امتیاز هفدهم خود رسید و با یک امتیاز به رده دهم صعود کرد. اختلاف 7 امتیاز آبی پوشان هفته آینده به مصاف خلیج فارس ماهشهر می رود که در حال حاضر در رده هفدهم قرار دارد و پس از این باخت، چوکا تلاش با هفت امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و امیدوار است در بازی بعدی خانگی خود مقابل وان نتیجه بگیرد. اصفهان را ترک کنید. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

چوکا در نیمه دوم کاملا متاثر از نتیجه بود و البته راهی برای کاهش تفاضل گل پیدا نکرد و این استقلال خوزستان بود که در کنار مالکیت و مدیریت بازی به دنبال حفظ قاطع ترین برد خود بود. فصل تا اینجای کار در نهایت توانستند در دقیقه 84 و روی یک پنالتی از علی وزیری پناه گل ششم خود را به ثمر برسانند و یکی از تلخ ترین شکست های تاریخ حریف تالشی را به ثبت برسانند.


سرویس خبر شماره: 1852171
15 نوامبر 1401 در 05:36 ب.ظ
4.6 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

استقلال خوزستان 6 چوکا تلاش 0

استقلال خوزستان که پس از پشت سر گذاشتن باخت هفته گذشته تمام انرژی هجومی خود را روی این مبارزه متمرکز کرده بود، در دقیقه 41 روی ضربه انفرادی ابوالفضل علایی و ضربه آن بازیکن از داخل محوطه جریمه به گل رسید که با خطا نیز همراه بود. . توسط گاردین چوکا. چهارمین خود را ساخت.

در دقیقه 36 و در ادامه حملات گسترده استقلال خوزستان برای گلزنی، ضربه ایستگاهی ایمان رازانی و ضربه سر علی وزیری پناه در میان تردید مدافعان چوکا به گل سوم آبی پوشان تبدیل شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از باخت هفته گذشته مقابل شمس آذر برای تیمی که می خواهد به لیگ برتر بازگردد، استقلال خوزستان در بهترین زمان اعتماد به نفس لازم را به دست آورد و توانست با شش گل به پیروزی برسد و حالا آماده نزدیک شدن به هدف هستند. خودت باش.

شاگردان سیروس پورموسوی تنها به 21 ثانیه زمان نیاز داشتند تا جشنواره گلزنی خود را در ورزشگاه الغدیر آغاز کنند و چوکا را با سنگین ترین شکست به میدان بروند.

لیگ اول/ استقلال خوزستان در لیگ برتر حاضر شد

قبل از اینکه داور پایان نیمه اول را اعلام کند، آبی پوشان بار دیگر از سردرگمی و اشتباه بازیکنان حریف استفاده کردند و این بار این علی وزیری پناه بود که در دقیقه دوم وقت اضافه توپ را ربود. او با دروازه بان چوکا، گل پنجم تیمش را با ضربه پای چپ به ثمر رساند.