لیگ برتر با رویارویی های بسیار حساس از سر گرفته می شود


صنعت نفت و مس رفسنجان
آبادان شهری بود که اولین تغییر سرمربی در لیگ بیست و دوم در آن رخ داد که فیروز کریمی جایگزین پرکاس شد. زردپوشان با سرمربی سابق خود در 6 بازی تنها 4 امتیاز کسب کردند و اکنون با 4 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند. آنها امیدوارند تغییر سرمربی یک شوک مثبت در روند نتیجه گیری آنها باشد. البته حریف مقابل نفتی تیمی نیست که بتوان آن را به راحتی تصور کرد که مقابلش پیروز شد. مس رفسنجان که مانند فصل گذشته اولین پیروزی خود در هفته ششم را کسب کرد، با 8 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و به دنبال نزدیک شدن به تیم های بالای جدول است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ برتر فوتبال ایران در روز نوزدهم شهریور و پس از میزبانی از دیدارهای هفته ششم تعطیل شد. این در حالی است که تیم ملی در اردوی اتریش حضور داشت و پس از 20 روز وقفه، لیگ از سر گرفته می شود. هفته هفتم لیگ برتر فردا (شنبه 18 مهرماه) با برگزاری 5 بازی آغاز و یکشنبه (19 مهر) با برگزاری 3 بازی دیگر به پایان می رسد. در آستانه از سرگیری جنجال بین باشگاهی فوتبال، نگاهی به مسابقات این هفته که درگیری های حساس و هیجان انگیزی دارد:

نساجی – نفت مسجد سلیمان
شاگردان مطهری در 6 بازی اخیر لیگ برتر در اولین تجربه سرمربیگری دستیار سابق یحیی گل محمدی 6 امتیاز کسب کرده اند. با شرایط موجود، آنها باید فردا پیروز شوند، اما در طرف مقابل تیمی قرار دارد که امسال نسبت به سال قبل عملکرد متفاوتی داشته است. نفت مسجد سلیمان که با پیروزی مقابل نفت آبادان به تعطیلات رفت، با 8 امتیاز در رده ششم قرار دارد و به دنبال ادامه این روند برای کسب جایگاه مستحکمی در میانه جدول است.

گلغر-استقلال
حساس ترین دیدار را در اولین روز هفته هفتم در سیرجان شاهد خواهیم بود. جایی که شاگردان امیر قلعه نویی مقابل استقلال به میدان می روند تا به روند شکست های خود پایان دهند. آنها جزو 5 تیم بدون شکست فصل هستند و در حال حاضر با 12 امتیاز در رده دوم قرار دارند. در طرف مقابل مدافع عنوان قهرمانی قرار دارد که با پیروزی 3 بر یک مقابل نساجی به تعطیلات رفت و با 11 امتیاز پشت سر گل گهر سوم شد. برنده این دیدار موقتاً لیدر لیگ برتر خواهد بود و این می تواند بر جذابیت کار بیفزاید.


سرویس خبر شماره: 1845810
8 اردیبهشت 1401 ساعت 11:55 ق.ظ |
196 امتیاز خبر

0نقطه نظر

گزارشی از دیدارهای هفته هفتم لیگ بیست و دوم؛

چدن – پیکان
سلطان در لیگ بیست و دوم در ایستگاه هفتم مساوی است و به دنبال اولین پیروزی فصل است. ذوب آهن در هر 6 بازی تاکنون نتیجه مساوی داشته و با 8 امتیاز پس از پیکان با 6 امتیاز در رده دهم قرار دارد. این تیم فردا میهمان پیکان است و در صورت پیروزی می تواند جای آن تیم را بگیرد و رتبه خود را تک رقمی کند. البته شاگردان حسینی انگیزه های خاص خود را برای قهرمانی دارند. آنها با شکست خانگی مقابل گل گهر به تعطیلات رفتند و حالا به دنبال کسب پیروزی و ارتقای مجدد جایگاه خود در شروع مسابقات هستند.

هواداران – سپاهان
اولین دیدار روز دوم هفته هفتم را هوادار و سپاهان در تهران برگزار می کنند. شاگردان ساکت فصل را با پیروزی آغاز کردند اما در 5 هفته اخیر 3 باخت و 2 تساوی در کارنامه آنها ثبت شده است. هوادار رده سیزدهم فردا مقابل سپاهان کارش را قطع می کند. تیم تحت هدایت مورایس در دو هفته اول استقلال و نساجی را شکست داد اما در چهار هفته بعد از پیروزی شکست خورد. سپاهان هم اکنون با 9 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و برای عقب نماندن از کورس قهرمانی، فردا هدف دیگری جز کسب سه امتیاز نخواهد داشت.

پرسپولیس – تراکتور
از ساعت 18:30 روز یکشنبه ورزشگاه آزادی میزبان دو تیمی است که آخرین تقابلشان جنجالی ترین دیدار فصل قبل بود. پرسپولیس – تراکتورسازی همچنان جذاب است و اتفاقات بازی قبل که منجر به باخت انضباطی تراکتورسازی شد بر حساسیت آن افزود. شاگردان یحیی با رتبه اول راهی تعطیلات شدند و به دنبال ادامه روند بردهای خود مقابل تراکتور هستند تا جایگاه خود را تقویت کنند. شاگردان بردیف هم می خواهند پس از پنج بازی طلسم شکست های متوالی مقابل پرسپولیس را بشکنند تا از این تیم امتیاز بگیرند. آنها در حال حاضر با 8 امتیاز در رده ششم قرار دارند.

آلومینیوم – دریایی
تقابل دو مربی هم نسل؛ سیدمهدی رحمتی و مازیار زارع فردا در اراک به دنبال پیروزی خواهند بود. شاگردان رحمتی فصل را با پیروزی مقابل نفت آغاز کردند اما در 4 هفته بعد به دلیل تساوی سخت تنها دو امتیاز کسب کردند و حالا با 5 امتیاز چهاردهم هستند. در مقابل، تیم تازه صعود کرده لیگ، ملوان، هنوز طعم پیروزی را نچشیده و با 2 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. هر دو تیم در 5 بازی اخیر خود دو بازی را برده اند که همه آنها مربوط به لیگ 1 است.

فولاد – کرمان من
شاگردان جواد نکونام با وجود قرعه سختی که در ابتدای فصل تجربه کردند تاکنون شکستی را تجربه نکرده اند. آنها در سه هفته گذشته دو برد مهم مقابل سپاهان و تراکتور داشتند و در هفته ششم به تساوی مقابل مس رفسنجان رضایت دادند تا با 9 امتیاز در رده پنجم قرار بگیرند. جریف فردای فولاد، مس کرمان تیم جدید لیگ برتری است که در شش هفته اخیر یک برد، سه باخت و دو تساوی کسب کرده و دوازدهم است.

چرخ لیگ برتر فوتبال ایران پس از سه هفته و از فردا از سر گرفته می شود.

لیگ برتر با رویارویی های بسیار حساس از سر گرفته می شود