لیگ برتر برای جیمی جامپس سخت می شود

به گزارش “ورش سه”، لیگ برتر انگلیس امروز نشان داد که برای مقابله با رفتارهای خطرناک و ضد اجتماعی در ورزشگاه ها جدی است. بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر، از این پس افرادی که در ورزشگاه ها رفتارهای خطرناک و مجرمانه داشته باشند، خود به خود مشمول جریمه های سنگینی می شوند که یکی از آنها محرومیت یک ساله از حضور در تمامی ورزشگاه ها است.


سرویس خبر شماره: 1844816
30 سپتامبر 1401 ساعت 10:40 ب.ظ
نمایش 3K |

1نقطه نظر

لیگ برتر انگلیس جریمه های سخت جدیدی را برای جیمی جامپرها و کسانی که وسایل آتش زا را به داخل زمین پرتاب می کنند در نظر گرفته است.

لیگ برتر برای جیمی جامپس سخت می شود

در صورتی که فعالیت های فوق توسط کودکان انجام شود، این جریمه ها شامل والدین یا همراهان آنها نیز می شود. این سیاست جدید بلافاصله اجرا می‌شود و ممنوعیت ورزشگاه برای همه بازی‌های خانگی و خارج از خانه اعمال خواهد شد.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از بازی امروز، لیگ برتر انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد: هوادارانی که از بمب های دودزا یا آتش زا استفاده کنند یا بدون مجوز وارد ورزشگاه شوند، به طور خودکار جریمه می شوند. حکم آنها حداقل یک سال محرومیت از ورود به تمام ورزشگاه ها است. “انگلیس است

سال گذشته، لیگ برتر انگلیس شاهد افزایش چشمگیر تعداد هوادارانی بود که وارد زمین می شدند. به خصوص در هفته های اخیر هواداران تیم قهرمان، تیم های صعود کننده به لیگ برتر و تیم های نجات یافته از سقوط به زمین آمدند و صحنه های عجیبی را خلق کردند. یکی دیگر از نگرانی های لیگ برتر استفاده از دود و وسایل آتش زا است.