لیگ برتر یک نیمه بود، همه چیز تغییر کرد!

ترکیب تیم های انتهای جدول نیز ترکیب جالبی است. تیم های انتهای جدول در نیمه دوم، همان تیم هایی هستند که در قرعه کشی اصلی آخر شدند و به لیگ یک سقوط کردند. اما اگر فقط 45 دقیقه اول ملاک بود حالا 2 تیم دیگر به دسته اول سقوط کرده بودند. 2 تیم پیکان و نفت آبادان!

منبع: همشهری



مجله اخبار فوتبال داخلی

نتایج تراکتورسازی در نیمه اول رقابت های خود به شدت ناامید کننده است. تراکتوری ها در نیمه اول 9 برد، 12 تساوی و 9 باخت دارند و اگر فوتبال 45 دقیقه طول می کشید در پایان فصل نهم می شدند. اما در نیمه دوم شرایط این تیم به کلی تغییر می کند. همین بس که تفاضل گل تراکتور در نیمه اول منفی 5 و در نیمه دوم به اضافه 13 بود!

1874678

این تیم که 11 هفته با قربان بردیف و 19 هفته پاکو خمس تشکیل شده بود، تا هفته گذشته هرگز نیمه مربی را از دست نداده بود تا اینکه در نهایت روز شکست تاریخ و 7-1 نیمه دوم را از دست داد. 4-1 برای استقلال. او با وجود این تراکتور به مقام اول جدول نیمه مربیان رسید و استقلال و پرسپولیس به ترتیب دوم و سوم هستند.

استقلال نیز در نیمه اول عملکرد بهتری نسبت به نیمه اول داشت، اما پرسپولیس در نیمه اول عملکرد بهتری داشت و در صدر جدول قرار گرفت. از 4 شکست پرسپولیس در لیگ جاری، 3 شکست تنها با یک گل در نیمه دوم رخ داده است و تنها فولاد در نیمه اول پرسپولیس را شکست داد. تراکتورسازی در هر دو بازی برگشت در نیمه دوم پرسپولیس را شکست داد اما در بازی برگشت به دلیل اینکه در نیمه اول 2 گل به ثمر رساند، کل بازی را باخت.

1874675

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران هفته گذشته به پایان رسید، اما تقسیم این رقابت ها به دو نیمه و دو تساوی نتایج تیمی جالبی را به همراه دارد. از جمله اینکه تیم تراکتورسازی با عملکرد عالی خود در نیمه دوم مسابقات به عنوان بهترین تیم مربیگری معرفی شد و به جز روز پایانی مسابقات هرگز در این نیمه شکست نخورد.

در طرف مقابل تراکتورسازی و استقلال که نیمه دوم قوی تری داشتند، تیم هایی هم هستند که در نیمه اول بهتر بودند و اگر فوتبال فقط 45 دقیقه بود، امتیازهای خوبی کسب می کردند. رهبر این تیم ها مس رفسنجان است که در نیمه اول مقام سوم را کسب کرد و از استقلال پیش افتاد. اما شاگردان محمد ربیعی در نیمه دوم تقریبا 3 برابر بیشتر از نیمه اول گل زدند و رتبه آنها پایین آمد. ذوب آهن نیز دیگر تیمی است که در نیمه اول موفقیت بیشتری نسبت به نیمه دوم داشت. شاگردان مهدی تارتار در نیمه اول در صدر جدول قرار دارند اما در نیمه دوم به انتهای جدول می رسند و در آستانه سقوط قرار می گیرند.

1876902

اگر عملکرد تیم ها در یک نیمه مقایسه می شد و نتایج آن نیمه سنجیده می شد، شاهد اتفاقات عجیبی در مسابقات بودیم.

لیگ برتر یک نیمه بود، همه چیز تغییر کرد!


سرویس خبر شماره: 1939299
ژوئن 02, 1402 در 11:27 |
3.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

مقایسه عملکرد تیم در 45 دقیقه اول و دوم