لیگ جدیدی با ظرفیت هواداران 30 درصد برگزار کنید

وی ادامه داد: به همین دلیل از هیئت تامین استان، مدیریت شهری، مدیریت ورزشگاه و به طور کلی نیروی انتظامی و حراست ورزشگاه درخواست داریم که برای پذیرش 30 درصد هماهنگی های لازم را انجام دهند. دستورالعمل فعلی این است که از آن 30٪، 10٪ متعلق به تیم مهمان است.

مهدی در خصوص اینکه قرار نیست اقداماتی انجام شود تا سازمان لیگ به جای شورای تامین تصمیم گیرنده باشد، گفت: در روز مسابقه گروه های مختلف تصمیم گیرنده هستند. در مورد مسائل فنی، فوتبال، استادیوم و سایر موارد، سازمان لیگ اختیار کامل دارد. اما از آنجایی که بخش عمده ای از امنیت مسابقات در دست گروه های مختلف پلیس است، احتمالاً نظر نزدیکان آنها در مورد شرایطی که می خواهند مدیریت کنند صحیح است.



مجله اخبار فوتبال داخلی وی با توجه به اینکه می توان انتظار داشت مسابقات در همه شهرها با حضور هواداران برگزار شود، گفت: شرایط فعلی نیز بر اساس همین دستورالعمل است و بر همین اساس در حال برنامه ریزی هستیم. اگر دستورالعمل جدیدی بیاید و ظرفیت افزایش یابد، آن را اعمال می کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با توجه به نزدیک بودن به شروع لیگ بیست و دوم یکی از ابهامات مربوط به ظرفیت ورزشگاه ها در زمان برگزاری مسابقات است. در هفته های پایانی فصل گذشته مسابقاتی با 30 درصد ظرفیت ورزشگاه برگزار شد و پیش بینی می شد این رقم برای لیگ بعدی افزایش یابد که با اعلام مسئول سازمان لیگ این اتفاق رخ نخواهد داد.

رئیس سازمان لیگ از برگزاری فصل جدید با ظرفیت 30 درصد ورزشگاه ها خبر داد.

سهیل مهدی در گفتگوی زنده تلویزیونی درباره ظرفیت ورزشگاه ها برای فصل جدید گفت: آخرین بخشنامه ای که وزارت کشور و ستاد ملی کرونا به ما داده اند حضور 30 ​​درصدی هواداران است و این موضوع به قوت خود باقی است مگر اینکه بخشنامه اجازه دهید. ما چیز جدیدی می دانیم


سرویس خبر شماره: 1835747
07 مرداد 1401 @ 11:31 ق.ظ |
4.5 هزار |

16نقطه نظر

ده درصد متعلق به تیم میهمان است