لیگ یک، بازگشت بزرگ اخبار مقابل صعود آبی ها

با این توقف نابهنگام، استقلال خوزستان با یک بازی بیشتر تنها دو امتیاز از فجر سپاسی فاصله دارد و باید دید کدام تیم می تواند در دوئل صعود پیروز شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال خوزستان که جایگاه صعود خود را در خانه چوکا تلاش با باخت شگفت انگیز در خانه می دید، در دقایق پایانی بازی یک پیروزی شیرین را مقابل چادرملو از دست داد.

در شرایطی که قضاوت این دیدار حساس که با حضور پنج نماینده فدراسیون بر عهده پیام حیدری بود، صحنه مشکوکی در محوطه جریمه چادرملو رخ داد. پرتاب بلند استقلالی خوزستانی با ضربه زدن به دست دو مدافع چادرملو با حکم جنجالی داوری که هفته گذشته دربی پایتخت را صادر کرد مبنی بر نداشتن پنالتی همراه شد. تصمیمی که با اعتراض شدید نیمکت نشینان استقلال خوزستان همراه شد و در نهایت او با کارت زرد اعتراضات را خاموش کرد.

دقایقی بعد اما حیدری تصمیمی جنجالی گرفت که این بار اعتراض نیمکت مقابل را در پی داشت. تقابل بازیکن استقلال با مدافع چادرملو در محوطه جریمه با اعلام پنالتی به سود شاگردان پورموسوی همراه بود تا اکبری و سایر نیمکت نشینان این تیم اعتراض کنند. با این حال امیر وزیری پناه بهترین گلزن آبی ها از روی نقطه پنالتی توانست تیمش را پیش ببرد.

شاگردان سیروس پورموسوی پس از پیروزی هفته گذشته مقابل خلیج فارس ماهشهر، در دیداری حساس و دشوار مقابل چادرملو یزد به مصاف حریفان رفتند. حریفی که با وجود عملکرد درخشان نیم فصل دوم، در مراحل پایانی ناکام ماند و اخباری و تیمش پیشرفتی نداشتند.

داور برای نیمه دوم هشت دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و شاگردان پورموسو در این دقایق به دنبال ضدحمله بودند در حالی که در دقیقه اول وقت اضافه روی یک ضربه ایستگاهی و برگشت دروازه خود را باز دیدند. -قبل از. ضربه بازیکن شماره 33 این تیم که با وجود تلاش پورحمیدی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود تک گل یزدی ها شد تا در دقایق باقی مانده فشار خود را افزایش دهند و در نهایت به تساوی رسیدند.

دقایق پایانی این دیدار با جنجال همراه بود. چادرملو دو بار موفق شد توپ را وارد دروازه چادرملو کند که هر دو بار شادی آنها با پرچم داور و اعلام آفساید همراه بود تا اعتراض اهالی و مشاوران محل روزهای سختی را برای این داور دوست داشتنی و باتجربه رقم بزند.

شاگردان اخباری این دیدار را بهتر از حریف آغاز کردند و موقعیت های بسیار خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردند که حسن پورحمیدی با واکنشی دیدنی مانع از دریافت گل تیمش شد.

یزدی ها در نمایشی درخشان با دو گل نیمه دوم رویای آبی های خوزستان را بر باد دادند.

لیگ یک، بازگشت بزرگ اخبار مقابل صعود آبی ها

دقایقی بعد استقلال خوزستان پس از پاس خاشیار زبورژاد و ضربه ایمان رازانی برای دومین بار دروازه چادرملو را باز کرد.


سرویس خبر شماره: 1935269
14 مه 1402 در 7:36 ب.ظ
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

چادرملو 2 استقلال خوزستان 2

یک ضربه کرنر این بار هم برای چادرملو کارساز بود و با اشتباه مدافعان آن تیم به تساوی آبی های چادرملو رسید.

در نیمه دوم، استقلال خوزستان بود، در دقایق ابتدایی بهتر شروع کردند، اما با تعویض هایی که موضعی بود، رفته رفته روند بازی را از سر گرفتند و روی دروازه حریف اردو زدند. فرصت های این تیم بی نتیجه بود تا اینکه یک شوت دیدنی از فاصله کمتر از شش قدم با واکنش دراماتیک تری از سوی پورحمیدی همراه شد تا دروازه بان جوان استقلال خوزستان نیز نشان دهد که دست کمی از برادر لیگ برتری خود ندارد.