لیگ یک/ تیم دوم سیرجانی در راه گل گهر!

جدال شهبا و شاگردان رزاقی راد با نبردی پرچرب و نفس گیر همراه شد و شاگردان سیرجانی با درخشش علی وزیرپناه مهاجم فرصت طلب آرمان گهر موفق شدند دو گل به ثمر برسانند. پارسی‌ها در دقایق پایانی با ترکیبی هجومی توانستند یکی از گل‌های خورده را نجات دهند، اما نتوانستند بازی را به تساوی بکشانند و از شکست فرار کنند تا آرمان‌گهر با کسب 3 امتیاز شیرین در خانه، جایگاه خود را در رده سوم تثبیت کند.

با توجه به توقف مس در بابل، آرمان گهر با 53 امتیاز در رده سوم قرار دارد و 6 امتیاز از منطقه تشدید فاصله دارد. از سوی دیگر پارس جنوبی جم شانس خود را برای حفظ رتبه پنجم از دست داد و با برد خوشه طلایی ساوه با 41 امتیاز در رده ششم قرار گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان قاسم شهبا در بازی امشب خانگی خود توانستند از سد پارس جنوبی عبور کنند تا امیدهای خود در لیگ برتر را زنده نگه دارند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ یک، تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان امشب میزبان پارس جنوبی جم بود. شاگردان شهبا امشب برای حفظ روند صعودی خود در جدول و زنده نگه داشتن امیدهای خود در لیگ برتر به 3 امتیاز در خانه نیاز داشتند و مقابل پارسی ها برای حفظ رده پنجم جدول راهی سیرجان شدند.


سرویس خبر شماره: 1823747 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 21:39 |
1,793 |

2نظرات

آرمان گهر سیرجان ۲ پارس جنوبی جام جم ۱