لیگ یک/ دومین تساوی متوالی رهبر در راه صعود به لیگ برتر

جدال مازیار زارع و فراز کمالوند برنده نشد و هر دو تیم بدون گل حذف شدند.


سرویس خبر شماره: 1822183 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 22:33 |
3,614 |

0نظرات

مارین بندر انزلی صفر خیبر خرم آباد صفر

در بین دو نیمه کمالوند تغییراتی را در تیمش ایجاد کرد اما توپ همچنان در دست ملوانان بود و آنها توانستند چندین موقعیت گلزنی دیگر ایجاد کنند اما هیچ یک از ضربات ملوان به سمت دروازه خیبر نرفت تا سرانجام در این بازی پر زرق و برق و جذاب به میدان رفت. ، دو تیم با تساوی بدون گل از زمین خارج می شوند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از حساس ترین پیکارهای روز پایانی هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، امشب ورزشگاه سیروس کیغران انزلی میزبان دیدار ملوان و خیبر بود. دریانوردان به دنبال کسب 3 امتیاز در خانه با حضور هواداران خود بودند تا امتیاز خود را قطعی کنند و گام بلندی به سوی لیگ برتر بردارند و خیبری ها برای زنده ماندن از دور امید و البته شکست مطمئن خود راهی انزلی شدند. رهبر لیگ

نیمه اول این دیدار با نمایش هجومی بازیکنان ملوان همراه بود و چندین موقعیت خوب گلزنی برای شاگردان مازیار زارع ایجاد شد که البته گلی به ثمر نرسید. البته در دقیقه 39 صحنه مشکوک خطای ضربه پنالتی داخل محوطه جریمه خیبر رخ داد و داور تصمیم گرفت تا نیمه اول بازی را ادامه دهد.

این دومین تساوی بدون گل متوالی ملوان پس از توقف مقابل مس کرمان بود تا با 58 امتیاز به برتری شاگردان زارع ادامه دهد. خیبر خرم آباد پس از دو شکست متوالی امشب موفق شد ملوان را در خانه متوقف کند تا با 43 امتیاز در رده چهارم جدول باقی بماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی